Account Manager

Küldetésünk: „A B2B vállalatok értékesítési gyakorlatának forradalmasítása”

A Foster Digital egy digitális marketing ügynökség, amely B2B vállatokkal való együttműködésre specializálódott. Piacvezető értékesítési programjainkkal Európa-szerte segítünk ügyfeleinknek a forgalmuk növelésében és üzleti tevékenységük fejlesztésében.

Nem csupán ügyfeleinknek garantáljuk a legjobb eredményeket, a csapatunk számára egyedülálló munkahelyi élmény nyújtását ugyancsak kiemelt fontosságúnak tartjuk.

Meggyőződésünk, hogy a csapatunk akkor tud a leghatékonyabban működni, ha munkavállalóink elégedettek, kihívásokkal teli feladatokkal néznek szembe, és egyaránt törekednek személyes és szakmai céljaik megvalósítására.

Alapvető értékünk a felelősségvállalás

Vállalj felelősséget az eredményeidért minden körülmények között. Vállalj felelősséget a döntéseidért, a sikereidért, de legfőképpen kudarcaidért. Mi a hibáinkat tanulásra való lehetőségként fogjuk fel, ami által biztosítjuk fejlődésünket. Kérjük, ne is jelentkezz, ha ez a gondolkodásmód a saját szemlétedtől eltérő.

A munkakör leírása

Account Manager-ként te leszel az elsődleges kapcsolattartó az ügynökségünk és ügyfeleink között, beleértve a napi szintű kommunikációt, valamint projektek menedzselését, ami által biztosíthatjuk az ügyfeleink magasszintű kiszolgálását.

Közvetlenül együtt fogsz működni az értékesítési és marketinges kollégákkal, valamint az ügyvezetővel annak érdekében, hogy az ügyfeleinknek kiemelkedő eredményeket érjünk el és kifogástalan szolgáltatást nyújtsunk.

Az Account Manager egyszerre az ügynökség képviselője, projektmenedzser és tanácsadó. Ennélfogva kiváló szervezési, időgazdálkodási és kommunikációs készségekre van szükség a munkakör betöltéséhez. Készen kell állnod a gyorsan változó körülményekben való helytállásra, és képesnek kell lenned önálló döntéshozatalra.

A pozícióhoz tartozó feladatok

  • Az ügyfelek kezelése, kizárólagos kapcsolattartói szerep betöltése e-mailben, telefonon keresztül
  • Ügyfélkapcsolatok fenntartása és fejlesztése, kölcsönös tisztelet, minőségi szolgáltatásnyújtás, elvárások lefektetése és tanácsadási tevékenységek alapján
  • Önálló döntések meghozatala
  • Kreatív és új módszerek alkalmazása az ügyfél elégedettség növelése és az ügyfél megtartás javítása érdekében
  • A teljes ügyfélciklus menedzselése, beleértve az onboarding, check-in és offboarding hívásokat és a számlázást
  • Ügyfél számára releváns szolgáltatások értékesítése
  • Az ügyfelek visszajelzéseinek gyűjtése és a csapatnak való továbbítása a folyamatos fejlődés érdekében

Elvárások

  • A pozitív hozzáállás megléte a legfontosabb – az ügyfelek elégedetlenségét nem tehernek, hanem lehetőségnek tekinteni
  • Kiváló kommunikációs készség angol és magyar nyelven, szóban és írásban egyaránt. Ez feltétlenül szükséges.
  • Kezdeményezőkészség - nem okoz nehézséget az önálló projektirányítás és a határidők betartása
  • Céltudatosság, versenyszellem, magabiztosság
  • Részletekre való odafigyelés, hatékony időgazdálkodás, és szervezőkészség
  • A digitális marketing alapjainak legalább elemi szintű ismerete, tanulásra való hajlandóság
  • Egyszerre több feladat elvégzésének képessége, a legfontosabb teendők meghatározása az állandóan változó igények és ütemtervek szerint
  • Projektmenedzsment készségek, különös tekintettel a minőségellenőrzésre
  • Fejleszthetőség – továbbképzéseken való részvételre való hajlandóság és folyamatos törekvés a jobb eredmények elérésére
  • Csapatjátékos – képes egy kisebb csapattal való együttműködésre, szükség esetén segítség kérésére, és feladatok delegálására
  • Proaktív fellépés – probléma megelőzésére való törekedés, nem kivárni, hogy kezelhetetlen helyzet alakuljon belőle

Elvárt szakmai tapasztalat

  • Legalább 1 év ügyfélszolgálatos szakmai tapasztalat
  • Direct Response Marketing tapasztalat előnyben
  • Trello, Slack, Zoom, stb. programok ismerete előnyt jelent

Állás, munka területe(i):

  • Értékesítés, Kereskedelem
  • Key Account Manager
  • Értékesítési munkatárs
  • Ügyfélszolgálat, Vevőszolgálat
  • Telefonos ügyfélszolgálat

Szükséges tapasztalat:

  • 1-3 év szakmai tapasztalat

Szükséges végzettség:

  • Középiskola

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol (Középfok/kommunikációképes szint)

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

Munkavégzés helye:

Tatabánya

Jelentkezés módja:

Amennyiben a pozíció felkeltette az érdeklődésedet, kérjük jelentkezz a lenti "Jelentkezem" gombra kattintva.

Cégnév: Foster Digital Kft.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
HASONLÓ ÁLLÁSOK