A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.
Weboldalak technikai menedzselése, fejlesztési igények koordinálása Weboldalak/webshopok landing oldalakhoz kapcsolódó fejlesztési feladatok ...
Pest megyeCsatlakozz csapatunkhoz! Marketing asszisztens (grafikus, webszerkesztő) munkatársat keresünk 4-6 órás munkakörbe pécsi irodánkba. Feladatai: ...
PécsCsatlakozz csapatunkhoz! Marketing asszisztens (grafikus, webszerkesztő) munkatársat keresünk 4-6 órás munkakörbe pécsi irodánkba. Feladatai: ...
PécsTapasztalt blogger és kreatív szövegíró vagy, és több féle területen szereztél már ilyen tapasztalatot? Ha érdekel az esküvő, ...
BudapestA Főnix Média Kft nyomdájában digitális nyomdai munkatárs munkakörbe állást hírdet teljes munkaidőben. Főbb feladatok: Nyomtatási és/vagy digitális-gépi ...
DebrecenKedves jelentkező Westendtől pár perc sétára lévő irodámba keresek fiatal ambiciózus munkatársakat. Feladatok: Ügyfelek fogadása Adatrögzítés ...
BudapestBővülő budapesti ügynökségünk csapatába keresünk teljes állásban, medior marketing menedzsert.
Pest megyeNógrád vármegyeErős kommunikációs készséggel bírsz, mind szóban, mind írásban Kreativitásod és proaktív hozzáállásod révén mindig új ötletekkel állsz elő, ...
Pest megyeGyőr-Moson-Sopron vármegyeA marketing / termékmenedzser / PR / média kategória állásajánlatai széles spektrumot fednek le. A marketinggel foglalkozó marketing- vagy termékmenedzser feladata a termékek eladásának, népszerűsítésének megtervezése, kidolgozása. A marketing- vagy termékmenedzser elemzi a piacot, felkutatja a vevők és a piac igényeit, kidolgozza és kivitelezi a reklámkampányt, rövid és hosszú távú marketingtervet készít. A marketing területe is specializálódott: igen keresettek az online marketinggel foglalkozó szakemberek, akiknek kifejezetten a közösségi oldalakon (Facebook, Instagram stb.) megvalósított reklámkampány a szakterületük. Jellemző munkakörök: marketingasszisztens, marketingmenedzser, márkamenedzser, médiatervező, termékmenedzser. A következő terület, a PR (public realtions) vagy közönségkapcsolatok célja egy adott szervezet és tevékenységének megismertetése a "közönséggel", a hírnév megteremtése, valamely szervezetről, termékről alkotott kép kedvezőbb irányba befolyásolása, egy márka (brand) képének felépítése. A PR szakemberek feladatai: kapcsolattartás a sajtóval, a külső megjelenések (rendezvények, sajtótájékoztatók, előadások stb.) szervezése, kommunikációs anyagok, szakmai kiadványok készítése, elemzések, kimutatások készítése. Média címszó alatt keressük a nyomtatott és online sajtó, rádió, televízió, filmkészítés, könyvkiadás területhez tartozó álláshirdetéseket, főleg amelyek e területek tartalmának (újságcikk, film, könyv) előállításához kapcsolódnak. Jellemző munkakörök: újságíró, szerkesztő, riporter, fimrendező, operatőr, vágó, reklámszövegíró, korrektor, tördelő stb. A marketing / média / PR terület iránt - annak érdekessége, kreatív, szórakoztató(bb) volta miatt - igen nagy az érdeklődés, ezeket az állásokat nagyon hamar betöltik.