Account manager

Feladatok:

  • új ügyfélkapcsolatok kiépítése közép- és nagyvállalati ügyfélkörben
  • értékesítési koncepció kidolgozása, igényfelmérés, tanácsadás, értékesítés
  • az értékesítési területet érintő fejlesztésekben, projektekben való aktív részvétel
  • részvétel értékesítési akciók, célfeladatok, kampányok kidolgozásában és lebonyolításában
  • értékesítési segédletek, támogató anyagok készítése
  • meglévő ügyfelek szerződéseinek kezelése
  • meglévő ügyfélportfólión profit maximalizálása, keresztértékesítés
  • aktív részvétel az előírt árbevételi tervszámok elérése érdekében
  • jelentések, riportok készítése a cégvezetés számára

Elvárások:

  • minimum 2 éves értékesítés területén szerzett tapasztalat (előny: hasonló területen, alkusznál vagy biztosítónál szerzett szakmai tapasztalat)
  • nyitottság új ismeretek elsajátítására
  • teljesítményorientált szemléletmód
  • kiváló kommunikációs és kapcsolatteremtő készség
  • proaktivitás, nagyfokú önállóság
  • felhasználói szintű számítógépes ismeretek
  • B kategóriás jogosítvány
  • angol (és német) aktív nyelvtudás

Miért jó, ha nálunk dolgozol?

  • mert rengeteg izgalmas dolgot tanulhatsz
  • kapcsolati hálódat nálunk tovább bővítheted
  • korszerű környezetben, egy fiatal, dinamikus és összetartó csapat tagjává válsz
  • hosszútávon számítunk a munkádra
  • bejelentett, teljes munkaidős alkalmazotti munkaviszonyt kínálunk
  • versenyképes jövedelem

Állás, munka területe(i):

  • Bank, Biztosítás, Bróker
  • Bróker
  • Biztosítás értékesítés

Szükséges tapasztalat:

  • 1-3 év szakmai tapasztalat

Szükséges végzettség:

  • Főiskola

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol (Középfok/kommunikációképes szint)

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

Munkavégzés helye:

Budapest XI. kerület

Jelentkezés módja:

Fényképes, szakmai önéletrajz megküldését angol és magyar nyelven a fizetési igény megjelölésével a "Jelentkezem" gombra kattintva várjuk.

Cégnév: GrECo JLT Hungary Kft.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
HASONLÓ ÁLLÁSOK