Ingatlanhasznosítással és befektetéssel foglalkozó magyarországi cég

munkatársat keres budapesti munkavégzésre 9. kerületi munkavégzésre teljes munkaidőbe

 

ÁLTALÁNOS ASSZISZTENSI pozícióra

Feladatok:

tulajdonos és ügyvezetők munkájának támogatása

általános irodai ügyvitel

nyilvántartások vezetése

telefonok, postai küldemények kezelése

recepciós feladatok ellátása

ügyfelekkel való kapcsolattartás

könyveléssel való kapcsolattartás

ügyvédi irodával való kapcsolattartás

házipénztár kezelése

adminisztratív feladatok ellátása

számlázási feladatok

utalások előkészítése, nyilvántartása

bérlőkkel való kapcsolattartás

szerződések előkészítése

közüzemi szolgáltatóknál változásbejelentés

riportok készítése

Feltételek:

minimum középfokú végzettség, Közgazdasági területen szerzett felsőfokú végzettség előnyt jelent

felhasználói szintű számítógépes ismeret (haladó Excel, Internet, levelező-rendszerek)

minimum 3 év irodai/titkársági munkában szerzett tapasztalat,

számlák kiállításával, szerződés írással kapcsolatos ismeretek

önálló munkavégzés

stressztűrő képesség, pontos, precíz munkavégzés

kiváló kommunikációs készség

angol nyelv középfokú ismerete előnyt jelent

B kategóriás jogosítvány

Munkavégzés helye:

1095 Budapest, Soroksári út

Munkavégzés kezdete:

Azonnal

Jelentkezéseket a munka.altalanosasszisztensBp@gmail.com címre várunk fényképes szakmai önéletrajzzal, illetve fizetési igény megjelölésével.

Kapcsolattartó: Margit Horváth
Jelentkezés telefonon: 203646771
Jelentkezés online: munka.altalanosasszisztensBp@gmail.com
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
HASONLÓ ÁLLÁSOK
Ügyviteli asszisztens Hajdú-Bihar megye

J und J KFT Debrecen felvételre keres Ügyviteli asszisztens munkakörbe munkatársat Feladatok: Vállalati adminisztrációs folyamatok végzése Iratanyagok ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE