A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.
Szeretsz és szívesen oldasz meg problémákat? Hajt a kíváncsiság, miként lehet megoldást találni egy-egy helyzetre? Kiválóan és helyzetnek ...
Pest megyeSzemélyes ügyfél megkeresések kezelése az ügyfélszolgálati irodában, a beérkező igények fogadása és feldolgozása Az ügyfelek szerződéses igényeinek ...
MagyarországBejövő hívások fogadása, kimenőhívások indítása Termékhasználat-ösztönző hívások indítása Szolgáltatások értékesítése tanácsadói szemlélettel ...
Pest megyeFőbb feladatok Levelek és más küldemények felvétele Csekkbefizetések és egyéb pénzforgalmi befizetések elfogadása Sorsjegyek forgalmazása Készpénz, ...
Pest megyeFőbb feladatok Levelek és más küldemények felvétele Csekkbefizetések és egyéb pénzforgalmi befizetések elfogadása Sorsjegyek forgalmazása Készpénz, ...
Pest megyeFőbb feladatok Levelek és más küldemények felvétele Csekkbefizetések és egyéb pénzforgalmi befizetések elfogadása Sorsjegyek forgalmazása Készpénz, ...
Baranya vármegyeContact Center Hátralékkezelési tanácsadó Zalaegerszeg Ha szeretnél egy új szakmát elsajátítani, csatlakozz csapatunkhoz, ahol a betanulástól ...
Somogy vármegyeZala vármegyeÜgyfélszolgálati munkatárs pozícióba keresünk munkatársakat biztosításokkal foglalkozó ügyfelünk részére, a II. kerületbe! Ha szeretnél tapasztalatot ...
Pest megyeUnser Mandant ist ein internationales Unternehmen, das vor über 50 Jahren in Skandinavien gegründet wurde und heute ein ...
Győr-Moson-Sopron vármegyeAusztriaAz ügyfélszolgálati munka vagy vevőszolgálati munkatárs kezeli a beérkező ügyfélmegkereséseket, különböző platformokon, ügyfélszolgálati környezetben. Általános elvárás a legalább középfokú végzettség és legalább egy idegen nyelv ismerete (általában az elvárás az angol). A munkavégzéshez kulcsfontosságú a Microsoft Office programok ismerete és használata.
Vevőszolgálati munkatárs feladatai
- személyes és telefonos ügyfélszolgálat
- ügyfelekkel való kapcsolattartás szóban és írásban
- vásárlók fogadása és beérkező telefonos hívások kezelése
- üzenetek feldolgozása, kérdések megválaszolása, problémák megoldása
- megrendelések kezelése
- ajánlatok kommunikálása az ügyfél felé, majd utánkövetés
- szoros együttműködés a logisztikai részleggel és az értékesítőkkel
- beérkező problémák megoldása
Elvárások
A ügyfélszolgálati munka fő elvárásai közé tartozik a középfokú végzettség. Az esetek többségében szükséges az angol nyelv ismerete. A vevőszolgálati munkatárs munkájának elvégzéséhez általában szükséges különböző számítógépes programok (általában Microsoft Office: Excel, Word, stb.) ismerete és használata, illetve tapasztalat SAP vagy CRM rendszerben. Ezek mellett fontos, hogy a vevőszolgálati munkatárs kiemelkedő kommunikációs képességgel rendelkezzen, hogy az ügyfelek problémáit megfelelően át tudja venni és meg tudja oldani. Ebből következőleg a problémamegoldó képesség is nagyon fontos. Ebben az állásban dolgozó személyeknek tudniuk kell egyszerre több dologra is koncentrálniuk.
Juttatások
Az alapbér mellett az ügyfélszolgálati munkát betöltő személyek számíthatnak éves bónuszokra és különböző juttatásokra. Ezek közé tartozik a cafeteria, illetve a munkába járási támogatás is. Az ilyen állásokban általában elérhető belső szakmai képzés is.