A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.
Partnercégünk a technológiát és tudást ötvözi a hatékony marketing megoldásokkal, piacvezető márkák promóciós tevékenységét koordinálva országszerte. ...
Zala vármegyePest megyeA Safetykleen Hungary Kft. egy nemzetközi háttérrel rendelkező vállalat, amely különböző iparágakban működő partnereinek kínál széleskörű alkatrésztisztítási ...
Pest megye- be és ki jelentések intézése - bank rögzítése - adminisztrációs feladatok - papírok rendezése
Pest megyeAmiben számítunk Rád: Számlák fűzése Számlázási feladatok ellátása Postázás, iktatás Irattárazás Pénzügyi osztály gördülékeny működésének támogatása ...
Csongrád-Csanád vármegyePénzügyi folyamatok támogatása Adminisztratív és adatrögzítési feladatok Egyéb kisegítői feladatok
Pest megyeHázipénztárak teljes körű kezelése Pénztárgépes zárás nyilvántartásainak ellenőrzése, rovancsolásokban közreműködés Banki mozgásokhoz tartozó ...
Pest megyePénzügyi adminisztratív feladatok Szerződések, teljesítési igazolások és egyéb hivatalos dokumentumok aláíratása, scannelése, rögzítése belső ...
Pest megyeFő feladatok: Vevői rendelés és teljesítési igazolás alapján kimenő számla készítése a központi tevékenységekre SAP programban Az üzleti ...
Pest megyeCégünk ügyfeleivel történő telefonos, e-mailes kapcsolat Könyveléshez történő bizonylat átvétel és rögzítés, könyvelő munkájának előkészítése, ...
Pest megyePénzügyi asszisztens@Merkapt Zrt. Állás leírása: A pénzügyi asszisztens feladata, hogy a vállalat mindennapi pénzügyi folyamatait precízen és ...
Pest megyeszámlázáshoz tartozó feladatok ellátása, szállítói számlák nyilvántartása, számlák, szállítólevelek, előlegszámlák, díjbekérők kiállítása kintlévőségekkel ...
Pest megye-Napi irodai feladatok kezelése -Bejövő iratok, számlák dokumentálása -Kapcsolattartás az ügyfelekkel, emailen és telefonon történő megkeresésekre ...
Jász-Nagykun-Szolnok vármegyePénzügyi asszisztens@Clarity Consulting Kft. Állás leírása: A pénzügyi asszisztens feladata a cég napi pénzügyi-adminisztratív folyamataiban ...
Pest megyeA pénzügyi asszisztens (angolul: finance assistant) vagy pénzügyi adminisztrátor állást betöltő személy fő feladata az adott cég vagy vállalat pénzügyeivel kapcsolatos munkák elvégzése, mint a számlázás, utalás és adminisztráció.
Pénzügyi asszisztens feladatai
- bejövő (szállítói) számlák érkeztetése, iktatása, scannelése
- könyvelés előkészítésében való részvétel
- könyvelőkkel, ügyfelekkel való kapcsolattartás
- számlák kiállítása, nyomtatása, adminisztrációja
- hitelellenőrzés, pénzügyi adatok elemzése
- vezetők napi munkájának támogatása
- pénzügyi elhatárolások, forecast készítése
- havi, a negyedéves és az éves zárásokban kimutatások készítése
Elvárások
A pénzügyi adminisztrátor állás betöltéséhez a legfontosabb elvárás a középfokú végzettség, illetve, hogy pénzügyi ismeretei legyenek a jelentkezőnek. Ezek mellett a pénzügyi asszisztensnek tudnia kell használni számítógépes programokat, amelyek szükségesek munkájának elvégzéséhez, mint például a Microsoft Office programok (Excel, Word, stb.). Az SAP ismerete is sokszor szükséges. Az angol nyelv ismerete is gyakran az elvárások között szerepel a pénzügyi adminisztrátor állásoknál. Fontos, hogy a jelentkező tudja önállóan végezni munkáját és, hogy jól tudjon kommunikálni. Kulcsfontosságú ezek mellett, hogy a pénzügyi adminisztrátor precízen végezze a dolgát, tekintve, hogy pénzügyi információkkal dolgozik. Ehhez viszont hozzátartozik az is, hogy jó monotonitástűrő-képessége legyen a jelentkezőnek.
Juttatások
Az alapbéren felül a pénzügyi adminisztrátor állást betöltő személy számíthat különböző bérkiegészítési lehetőségekre, juttatásokra.