Feladatok

Megbízónk egy high-end műszaki berendezéseket és alkatrészeiket, világmárkákat képviselő termékeket forgalmazó nemzetközi elektronikai disztribútor vállalat magyarországi képviselete, ahova az alábbi feladatok ellátására keresünk pénzügyes munkatársat:
 
  • Kimenő / Vevői számlák kiállítása
  • Bejövő és kimenő számlák helyességének ellenőrzése
  • Bejövő számlák rögzítése
  • Részvétel pénzügyi kimutatások és riportok készítésében (heti, havi, negyedéves, éves jelentések előkészítése)
  • Vevői kapcsolattartás (kintlevőség-kezelés)
  • Szállítókkal való kapcsolattartás (egyenlegek bekérése)
  • Utalások intézése, szerződések kezelése
  • Intrastat jelentések készítése
  • A pénzügyi vezető és a könyvelők munkájának támogatása
  • Egyéb pénzügyi adminisztrációs feladatok ellátása (vevői adatlapok, e-számlázási adatok, komissiók kezelése, stb.)
  • Gépjármű-flotta ügyintézés, irodaszer rendelés


 

Elvárások

  • Pénzügyi-számviteli közép- vagy felsőfokú végzettség
  • Minimum 2-3 éves releváns szakmai tapasztalat
  • Aktív középfokú angol nyelvtudás szóban és írásban
  • Kimagasló Excel tudás
  • Precíz, pontos, igényes és felelősségteljes munkavégzés
  • Felhasználói szintű vállalatirányítási ismeret
  • Terhelhetőség és önállóság (szakmai iránymutatás mellett)
  • Fejlett munkaszervezési és fókuszváltási képesség
  • Fiatalos, dinamikus, kooperatív személyiség
  • Ügyfélorientált attitűd
  • Proaktivitás
  • Monotónia-tűrés
  • Fejlett csapatszellem

Előnyt jelent

  • Vállalatirányítás rendszerismeret: Revolution előny
  • Multinacionális vállalatnál szerzett tapasztalat
  • Vidám, barátságos egyéniség

Amit kínálunk

  • Hosszú távon biztos, stabil munkahely
  • Szakmai fejlődési perspektíva
  • Az angol munkanyelvi szintű napi használata
  • Komplex csomag: versenyképes munkabér és egyéb juttatások (teljesítménybónusz, bejárástámogatás, mobil)
  • Teljes munkaidő (home office nélkül preferált), 8 órás munkaviszony, időbeni kiszámíthatóság
  • Dinamikusan dolgozó professzionális közösség
  • Igényes, modern irodai környezet
  • Családias légkörű, vidám, összetartó csapat

Munkahelyi extrák

  • Céges étkező
  • Céges rendezvények
  • Kerékpártároló
  • Parkoló
  • Ingyen kávé, üdítő

Céginformáció

Megbízónk egy high-end műszaki berendezéseket és alkatrészeiket, világmárkákat képviselő termékeket forgalmazó nemzetközi elektronikai disztribútor vállalat magyarországi képviselete, amely piacvezető az elektronikai összeszerelési megoldások piacán.  A magyar leányvállalat bő 20 éve stabilan működik, és jelenleg is bővül: egy pénzügyi munkatársat keresünk számukra olyan munkatárs személyében, aki a pénzügyi/számviteli adminisztráció és reporting területén legalább 2-3 éves tapasztalattal rendelkezik. Az új kollega közvetlen felettese a vállalat pénzügyi és számviteli vezetője lesz.
 

Jelentkezés módja

Amennyiben sikerült felkelteni érdeklődésed, várjuk mielőbbi jelentkezésed. Részletes angol és magyar nyelvű szakmai önéletrajzod kérjük, küldd el az alábbi "Jelentkezem" gombra kattintva.
Cégnév: Shannon Consulting Kft.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
FRISS HASONLÓ ÁLLÁSOK
E-MAILBEN

A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.

HASONLÓ ÁLLÁSOK