Pénzügyi adminisztrátor
Pénzügyi adminisztrátor Budapest X. kerület Mi a feladat? számlák iktatása, felvitele rendszerbe egyéb adminisztrációs feladatok táblázatok kezelése ...
megnézem
Pénzügyi adminisztrátor Budapest X. kerület Mi a feladat? számlák iktatása, felvitele rendszerbe egyéb adminisztrációs feladatok táblázatok kezelése ...
megnézem
Feladatok: A dolgozók személyes anyagának összeállítása és karbantartása Kilépők, belépők adminisztrálása, szerződések írása, részvétel a felvételi ...
megnézem
The Japanese-owned Meiji Rubber Europe Zrt., which has been operating in Hungary for 20 years, is a subsidiary ...
megnézem
A BRFK XII. kerületi Rendőrkapitányság vezetője felvételt hirdet a Rendőrkapitányság Hivatal állományába rendvédelmi igazgatási alkalmazott (ügyviteli ...
megnézem
Partnercégünk egy dinamikusan bővülő sütőipari vállalat, amely mélyfagyasztott, az értékesítési helyen frissen kisütött pékáruk gyártásával és ...
megnézem
- Hagyományos titkári feladatok - Általános adminisztratív feladatok - Pénzügyi adminisztratív feladatok - Kollegák munkájának támogatása - Ügyfelekkel/ ...
megnézem
bejövő számlák érkeztetése, iktatása, számla-megfelelőség ellenőrzése társasági iratok adminisztrálása kimenő számlák, kintlévőségek kezelése ...
megnézem
Magabiztosan használod az angol nyelvet és szívesen elindítanád a karriered pénzügyi vonalon? Nemzetközi partnerünk keresi új PÉNZÜGYI ADMINISZTRÁTOR ...
megnézem
Számlák iktatása Szerződések nyilvántartása, szkennelése Ad-hoc, havi riportok előkészítése Személyi anyagok digitalizálása Hr rendszer adatkarbantartása ...
megnézem
- postán beérkező számlák iktatása, előkészítése könyvelésre - szállítólevelek ...
megnézem
Ügyfelek fogadása Csomagok és levelek átvétele Postai, futárszolgálati ügyintézés A beérkező hívások, üzenetek kezelése, pénzüggyel kapcsolatos ...
megnézem
Az iroda rendjének, zavartalan működésének biztosítása Vezetői asszisztencia Pénzügyi vezető munkájának támogatása Bejövő számlák kezelése szkennelés, ...
megnézem
pénzügyi vezető, valamint az operatív vezető munkájának segítése analitikus nyilvántartások vezetése házi pénztár kezelése kimutatások készítése ...
megnézem
Responsible for managing outsourced accounting, payroll and finance activities under the control of CEO and in close cooperation ...
megnézem
A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.
A pénzügyi asszisztens (angolul: finance assistant) vagy pénzügyi adminisztrátor állást betöltő személy fő feladata az adott cég vagy vállalat pénzügyeivel kapcsolatos munkák elvégzése, mint a számlázás, utalás és adminisztráció.
Pénzügyi asszisztens feladatai
- bejövő (szállítói) számlák érkeztetése, iktatása, scannelése
- könyvelés előkészítésében való részvétel
- könyvelőkkel, ügyfelekkel való kapcsolattartás
- számlák kiállítása, nyomtatása, adminisztrációja
- hitelellenőrzés, pénzügyi adatok elemzése
- vezetők napi munkájának támogatása
- pénzügyi elhatárolások, forecast készítése
- havi, a negyedéves és az éves zárásokban kimutatások készítése
Elvárások
A pénzügyi adminisztrátor állás betöltéséhez a legfontosabb elvárás a középfokú végzettség, illetve, hogy pénzügyi ismeretei legyenek a jelentkezőnek. Ezek mellett a pénzügyi asszisztensnek tudnia kell használni számítógépes programokat, amelyek szükségesek munkájának elvégzéséhez, mint például a Microsoft Office programok (Excel, Word, stb.). Az SAP ismerete is sokszor szükséges. Az angol nyelv ismerete is gyakran az elvárások között szerepel a pénzügyi adminisztrátor állásoknál. Fontos, hogy a jelentkező tudja önállóan végezni munkáját és, hogy jól tudjon kommunikálni. Kulcsfontosságú ezek mellett, hogy a pénzügyi adminisztrátor precízen végezze a dolgát, tekintve, hogy pénzügyi információkkal dolgozik. Ehhez viszont hozzátartozik az is, hogy jó monotonitástűrő-képessége legyen a jelentkezőnek.
Juttatások
Az alapbéren felül a pénzügyi adminisztrátor állást betöltő személy számíthat különböző bérkiegészítési lehetőségekre, juttatásokra.