Feladatok

  • Rendelések fogadása és rögzítése az ERP-rendszerben, a termékek elérhetőségének ellenőrzése, a kiszállítások megerősítése az ügyfelek felé.
  • Az ügyfelek folyamatos tájékoztatása megrendeléseik állapotáról.
  • Mintaigények kezelése a területi képviselő és raktár együttműködésével
  • Szoros együttműködés a könyvelési osztállyal az ügyfelek hitelkeretének nyomon követéséhez.
  • Az értékesítési képviselők és területi vezetők munkájának támogatása
  • Az ügyfelek igényeinek azonosítása és értékelése a maximális elégedettség elérése érdekében.
  • Panaszok kezelése, azok továbbítása a megfelelő osztályok felé
  • Riportok és statisztikák készítése
  • Az ügyfélkapcsolatok és fiókok kezelése, dokumentumok rendszerezése.
  • Jóváírás esetén a szükséges rendelés létrehozása a területi képviselő utasítása alapján.
  • Árlisták frissítése a területi vezető utasításai szerint.
  • Hírlevelek elkészítése az ügyfelek számára.
  • Termékek és termékkódok változásának követése
  • RDF (Termékmegvalósíthatósági Kérelem) létrehozása és kitöltése
  • PCR (Termékköltség-igénylések) létrehozása és kitöltése.
  • Marketing anyagok (pl. katalógusok, brosúrák, szórólapok, weboldal) fordításainak ellenőrzése.
  • TDS (Termékadatlapok) létrehozása és kitöltése, naprakészen tartása.
  • Az ügyfelek által kért termékadatok fájljainak kitöltése.
  • EAN kódok generálása új termék esetén.
  • Csomagolások megfelelőségének ellenőrzése a vállalati marketing irányelvek alapján.
  • RDA (Megrendelés) rögzítése az ERP rendszerben a marketing/értékesítési költségekhez kapcsolódóan.
  • Grafikai/Elrendezési ellenőrzések (pantone stb.) a vállalat marketingpolitikája szerint.
  • Új termék létrehozása esetén a marketing adatok ellenőrzése az ERP rendszerben
  • Támogatás helyi marketing/értékesítési eseményeken (konferenciák, találkozók, ügyféltréningek).
  • A helyi marketingtevékenységek koordinálása a központi és trade marketinggel.
  • A termékváltozások/módosítások közlése a kollégákkal és az értékesítési képviselőkkel/területi vezetőkkel.
  • Az értékesítési képviselők/területi vezetők tájékoztatása új termékek bevezetéséről, vagy termék kivezetéséről.
  • Az ügyfelek tájékoztatása hírleveleken és egyedi közleményeken keresztül az ideiglenes vagy állandó termékváltozásokról.

Elvárások

  • Középfokú végzettség.
  • Magabiztos angol nyelvtudás (szóban és írásban)
  • Kiváló kommunikációs készségek (szóban és írásban)
  • Képes egyszerre több feladatot ellátni, priorizálni és hatékonyan beosztani az idejét.
  • Megbízható, proaktív, nyitott, kommunikatív személyiség, aki jól dolgozik csapatban.
  • Ügyfélközpontúság, és a különböző karakterekhez való alkalmazkodási képesség.
  • Készen áll új alkalmazások és megoldások elsajátítására, valamint gyors tanulási képességgel rendelkezik.

Előnyt jelent

  • Felsőfokú végzettség
  • Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
  • Környékbeli lakhely

Amit kínálunk

  • Modern, folyamatosan fejlődő multi környezet
  • Versenyképes bérezés és juttatások

Munkahelyi extrák

Céginformáció

A Lucart Kft. a Lucart csoport olasz tulajdonú leányvállalata. A Nyergesújfalun zöldmezős beruházásban épült 12.000 m2-es üzem higiéniai papírtermékek gyártásával foglalkozik. Fő termékei a hajtogatott és becsomagolt, kis és nagy kiszerelésű kéztörlők.

Jelentkezés módja

A "Jelentkezés" gombra kattintva, kérem, csatolja magyar és angol nyelvű önéletrajzát!

JELENTKEZEM