Feladatok

1. Tájékozódás:
  • A potenciális vállalati ügyfelek azonosítása és megszólítása.
  • Különböző csatornák, többek között hideghívások, e-mailek és networking rendezvények használata a potenciális ügyfelek elérése érdekében.
2. Ügyfélkapcsolat-építés:
  • Kapcsolatok kiépítése és ápolása a vállalatokon belüli kulcsfontosságú döntéshozókkal.
  • Az ügyfelek egyedi követelményeinek, igényeinek és kihívásainak megismerése.
3. Javaslatok kidolgozása:
  • Készítsen személyre szabott ajánlatokat.
  • Világosan fogalmazza meg az árképzést, a feltételeket és minden egyéb lényeges részletet a döntéshozatal megkönnyítése érdekében.
4. Az ügyletek lezárása:
  • Az ügyfél problémáinak kezelése és az értékajánlat kiemelése.
  • Feltételeket megtárgyalása és véglegesítse, hogy azok összhangban legyenek mind az ügyfél igényeivel, mind a vállalat célkitűzéseivel.
5. Együttműködés más részlegekkel:
  • Az ügyfelek interakciói alapján visszajelzések nyújtása az értékesítési vezetőnek, a marketingnek, a gyártási részlegnek és a vezetőségnek.
  • Együttműködés a kampányokban és kezdeményezésekben a B2B ajánlatok iránti érdeklődés felkeltése érdekében.
6. Termékismeret:
  • Mélyreható ismeretek elsajátítása a tanfolyamainkról, képzési programjainkról és szolgáltatásainkról.
  • Személyre szabott csomagokat ajánlása, beleértve az online és offline tanfolyamok, workshopok és egyéb ajánlatok kombinációját, hogy megfeleljen az egyes vállalati ügyfelek egyedi igényeinek.
7. Tárgyalás és szerződéskezelés:
  • Feltételek, árképzés megtárgyalása a vállalati ügyfelekkel.
  • Prezentációk kidolgozása és megtartása, amelyek bemutatják a képzési programjaink előnyeit a vállalkozások számára.
  • Szerződések kidolgozásában való aktív részvétel, hogy jól meghatározottak legyenek, megfeleljenek a jogi követelményeknek, és pontosan tükrözzék a megállapított feltételeket.
8. Értékesítést követő támogatás:
  • Együttműködés az ügyféltámogatási csapattal annak érdekében, hogy zökkenőmentes legyen az átmenet az értékesítési folyamatból az ügyfél beilleszkedéséig.
  • Az értékesítés utáni problémák azonnali kezelése és folyamatos kommunikáció az ügyfél elégedettségének és megtartásának biztosítása érdekében.
  • Kapcsolattartás az ügyfelekkel az értékesítés után is, visszajelzések gyűjtése, a további szolgáltatások értékesítésének érdekében.
9. Teljesítménykövetés:
  • CRM-eszközök használata és egyéb elemzési módszerek elsajátítása.
  • A B2B értékesítési kezdeményezések sikerének nyomon követésére és mérésére.
  • Kulcsfontosságú teljesítménymutatók rendszeres elemzése a fejlesztendő területek azonosítása érdekében.
  • Napi kimenő értékesítési hívások számának teljesítése.
  • Havi zoom meetingek és személyes egyeztetések számának teljesítése.

Elvárások

  • Minimum 1 év B2B értékesítésben szerzett tapasztalat
  • Kiváló kommunikációs és tárgyalási készség
  • Kapcsolatépítési képesség
  • Problémamegoldó készség
  • Rugalmasság és alkalmazkodóképesség

Amit kínálunk

  • Teljes munkaidős állás (09-17 óráig)
  • Kényelmes, állatbarát iroda Budapesten
  • Heti 1 nap otthoni munkavégzési lehetőség
  • Fix alapbér + magas jutalék
  • Hozzáférést biztosítunk a Laba minden kurzusához, és támogatunk a szakmai fejlődésben
  • Kihívásokkal teli munka és fejlődési lehetőség.
  • Transzparens, folyamatos, kétirányú kommunikáció – meghallgatjuk és figyelembe vesszük az ötleteidet és a véleményedet
  • Munkáddal értéket teremthetsz az ügyfelek számára!

Munkahelyi extrák

  • Céges rendezvények
  • Kerékpártároló
  • Kutyabarát
  • Ingyen gyümölcs, nasi
  • Ingyen kávé, üdítő

Céginformáció

Az online oktatási piac a robbanásszerűen növekvő startupok és befektetések területe. 2025-re a globális EdTech piac értéke meghaladja majd a 400 milliárd dollárt.
A Laba Group 8 évvel ezelőtti indulása óta mára az EdTech egyik vezető szereplőjévé vált.
2020-ban léptünk be az európai piacra, jelenleg is futnak projektjeink számos országban. Csehországban, Lengyelországban, Magyarországon, Romániában és Törökországban, Németországban.
Egy kicsit rólunk:
  • 2015-ben tartottuk az első mesterkurzusunkat
  • 2020-ra 5 európai országban nyitottunk irodát
  • vezető szerepet töltünk be az online oktatási piacon Kelet-Európában
  • több mint 568 kurzust indítottunk és 115 000-nél is több diákot tanítottunk, több mint 50 országból
  • előadóink a Google, a Microsoft, a Netflix és a Nike szakemberei
  • 2025-re EdTech-unikornis leszünk ????.
  • Minden egyes országban egy helyi csapattal dolgozunk, a kurzusokat az országok nyelvein tartjuk.
A felépített erős csapatunknak hála a Labát a Forbes és a Harvard Business Review is elismeri. Következő célunk, hogy unikornis céggé váljunk. A terjeszkedéshez keressük a hozzánk hasonló csapattagokat.
Laba csapatát olyan hasonló gondolkodású emberek alkotják, akik nem akarnak beragadni a jelenbe. Hiszünk az oktatás fejlesztésében, az innovációban és a fejlődésben. Hiszünk továbbá egy olyan jövőben, ahol a tanulni vágyók könnyedén megszerezhetik a számukra szükséges tudást, amit fel is tudnak használni a mindennapokban.
Labát az újdonság motiválja – legyen szó tudásról, projektekről, készségekről vagy ötletekről, az innováció nem vár, hanem folyamatosan mozgásban tartja az életünket. Minket pedig épp ez éltet. A Laba-csapat tesz a változásért, és fejlődésre motivál. Az oktatás fejlődését képviseljük, olyan tudást biztosítva tanulóinknak, amit már másnap használhatnak.

Jelentkezés módja

Gyere, hódítsuk meg együtt az online oktatás piacát!

Cégnév: LABA Magyarország Oktatási Kft
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
FRISS HASONLÓ ÁLLÁSOK
E-MAILBEN

A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.

HASONLÓ ÁLLÁSOK
Sales specialist Hajdú-Bihar megye

Akiknek feladata lesz: Az értékesítők teljes körű szakmai támogatása, Árkalkuláció készítése, A beérkező rendelések koordinálása, A rendelések ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE
Account manager Pest megye

A bővülő kkv szektorból származó partnereink kezelésére keresünk egy account managert, aki segíti a köztük és társaságunk közötti ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE