Feladatok
- A potenciális vállalati ügyfelek azonosítása és megszólítása.
- Különböző csatornák, többek között hideghívások, e-mailek és networking rendezvények használata a potenciális ügyfelek elérése érdekében.
- Kapcsolatok kiépítése és ápolása a vállalatokon belüli kulcsfontosságú döntéshozókkal.
- Az ügyfelek egyedi követelményeinek, igényeinek és kihívásainak megismerése.
- Készítsen személyre szabott ajánlatokat.
- Világosan fogalmazza meg az árképzést, a feltételeket és minden egyéb lényeges részletet a döntéshozatal megkönnyítése érdekében.
- Az ügyfél problémáinak kezelése és az értékajánlat kiemelése.
- Feltételeket megtárgyalása és véglegesítse, hogy azok összhangban legyenek mind az ügyfél igényeivel, mind a vállalat célkitűzéseivel.
- Az ügyfelek interakciói alapján visszajelzések nyújtása az értékesítési vezetőnek, a marketingnek, a gyártási részlegnek és a vezetőségnek.
- Együttműködés a kampányokban és kezdeményezésekben a B2B ajánlatok iránti érdeklődés felkeltése érdekében.
- Mélyreható ismeretek elsajátítása a tanfolyamainkról, képzési programjainkról és szolgáltatásainkról.
- Személyre szabott csomagokat ajánlása, beleértve az online és offline tanfolyamok, workshopok és egyéb ajánlatok kombinációját, hogy megfeleljen az egyes vállalati ügyfelek egyedi igényeinek.
- Feltételek, árképzés megtárgyalása a vállalati ügyfelekkel.
- Prezentációk kidolgozása és megtartása, amelyek bemutatják a képzési programjaink előnyeit a vállalkozások számára.
- Szerződések kidolgozásában való aktív részvétel, hogy jól meghatározottak legyenek, megfeleljenek a jogi követelményeknek, és pontosan tükrözzék a megállapított feltételeket.
- Együttműködés az ügyféltámogatási csapattal annak érdekében, hogy zökkenőmentes legyen az átmenet az értékesítési folyamatból az ügyfél beilleszkedéséig.
- Az értékesítés utáni problémák azonnali kezelése és folyamatos kommunikáció az ügyfél elégedettségének és megtartásának biztosítása érdekében.
- Kapcsolattartás az ügyfelekkel az értékesítés után is, visszajelzések gyűjtése, a további szolgáltatások értékesítésének érdekében.
- CRM-eszközök használata és egyéb elemzési módszerek elsajátítása.
- A B2B értékesítési kezdeményezések sikerének nyomon követésére és mérésére.
- Kulcsfontosságú teljesítménymutatók rendszeres elemzése a fejlesztendő területek azonosítása érdekében.
- Napi kimenő értékesítési hívások számának teljesítése.
- Havi zoom meetingek és személyes egyeztetések számának teljesítése.
Elvárások
- Minimum 1 év B2B értékesítésben szerzett tapasztalat
- Kiváló kommunikációs és tárgyalási készség
- Kapcsolatépítési képesség
- Problémamegoldó készség
- Rugalmasság és alkalmazkodóképesség
Amit kínálunk
- Teljes munkaidős állás (09-17 óráig)
- Kényelmes, állatbarát iroda Budapesten
- Heti 1 nap otthoni munkavégzési lehetőség
- Fix alapbér + magas jutalék
- Hozzáférést biztosítunk a Laba minden kurzusához, és támogatunk a szakmai fejlődésben
- Kihívásokkal teli munka és fejlődési lehetőség.
- Transzparens, folyamatos, kétirányú kommunikáció – meghallgatjuk és figyelembe vesszük az ötleteidet és a véleményedet
- Munkáddal értéket teremthetsz az ügyfelek számára!
Munkahelyi extrák
- Céges rendezvények
- Kerékpártároló
- Kutyabarát
- Ingyen gyümölcs, nasi
- Ingyen kávé, üdítő
Céginformáció
A Laba Group 8 évvel ezelőtti indulása óta mára az EdTech egyik vezető szereplőjévé vált.
2020-ban léptünk be az európai piacra, jelenleg is futnak projektjeink számos országban. Csehországban, Lengyelországban, Magyarországon, Romániában és Törökországban, Németországban.
Egy kicsit rólunk:
- 2015-ben tartottuk az első mesterkurzusunkat
- 2020-ra 5 európai országban nyitottunk irodát
- vezető szerepet töltünk be az online oktatási piacon Kelet-Európában
- több mint 568 kurzust indítottunk és 115 000-nél is több diákot tanítottunk, több mint 50 országból
- előadóink a Google, a Microsoft, a Netflix és a Nike szakemberei
- 2025-re EdTech-unikornis leszünk ????.
- Minden egyes országban egy helyi csapattal dolgozunk, a kurzusokat az országok nyelvein tartjuk.
A Laba csapatát olyan hasonló gondolkodású emberek alkotják, akik nem akarnak beragadni a jelenbe. Hiszünk az oktatás fejlesztésében, az innovációban és a fejlődésben. Hiszünk továbbá egy olyan jövőben, ahol a tanulni vágyók könnyedén megszerezhetik a számukra szükséges tudást, amit fel is tudnak használni a mindennapokban.
A Labát az újdonság motiválja – legyen szó tudásról, projektekről, készségekről vagy ötletekről, az innováció nem vár, hanem folyamatosan mozgásban tartja az életünket. Minket pedig épp ez éltet. A Laba-csapat tesz a változásért, és fejlődésre motivál. Az oktatás fejlődését képviseljük, olyan tudást biztosítva tanulóinknak, amit már másnap használhatnak.
Jelentkezés módja
Gyere, hódítsuk meg együtt az online oktatás piacát!