ALEF Distribution HU Kft.
Bővülő csapatunkba

Account manager

munkatársat keresünk.
Az ALEF Distribution HU Kft. az egyik meghatározó szereplője a magyar IT disztribúciós piacnak. Elkötelezetten támogatjuk partnereinket, hogy sikeresek legyenek az informatika világában, és segítünk nekik teljes körű megoldást és szolgáltatási portfóliót nyújtani a vevőik számára. Cégünk az ALEF csoport tagja, amely 7 országban van jelen több mint 277 millió USD éves árbevétellel, és 380 munkavállalóval a régióban.
 

Főbb feladatok, munkák:

Amiért az ideális jelölt felelni fog az értékesítési csapat részeként:
  • TOP10 partnerek támogatása, számukra értékesítési ajánlatok készítése (elsősorban Cisco eszközökre és licenszekre), továbbá IT mérnöki munkák ajánlása
  • A meglévő értékesítési projektek nyomon követése raktárkészlet, szállíthatóság szempontjából és ezen információk folyamatos kommunikációja, adminisztrációja a partnerek, projekt managerek felé
  • Szállítási információk és adatok egyeztetése projektek esetében, kapcsolati híd teremtése a logisztikai csapat és az ügyfél között
  • Saját- és Cisco ERP rendszerek folyamatos használata mellett a partner segítése(MS Navision ismerete előny) a projektek kezelésében
  • Partnerek támogatása az edukációban, magasabb partneri szintek elérésében és új üzleti technológiák megismerésében

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Középfokú- vagy felsőfokú végzettség
  • IT Értékesítési területen legalább 3-5 éves tapasztalat
  • Angol nyelvtudás, írásban és szóban
  • Önálló precíz munkavégzés, nagyfokú pontossággal
  • Belső motiváció a fejlődésre, tanulásra és új technológiákra
  • Pozitív és csapatjátékos attitűd
  • Ügyfélkezelési tapasztalat és kommunikációs kézség, írásban- szóban egyaránt
  • Vállalati és multinacionális rendszerek kezelésében való tapasztalat, jártasság
  • Jó és magabiztos Excel tudás, Outlook kezelés
  • Proaktív hozzáállás

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

MS Navision ismerete

Amit kínálunk:

  • Növekvő IT cégként agilitást és nyitottságot az újra
  • Stabil nemzetközi hátteret
  • Versenyképes juttatási csomagot, elérhető célokat
  • Ideális lehetőséget az otthoni- és munkahelyi munkavégzésre
  • Barátságos, támogató csapatot, a legmodernebb IT háttérrel
  • Lehetőséget a fejlődésre közép- és hosszabb távon is.

Állás, munka területe(i):

  • Értékesítés, Kereskedelem
  • Key Account Manager

Szükséges tapasztalat:

  • 3-5 év szakmai tapasztalat

Szükséges végzettség:

  • Középiskola

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol (Középfok/kommunikációképes szint)

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő
  • Home office lehetőség

Egyéb juttatások:

Éves bónusz / mozgóbér, Mobiltelefon, Cafeteria

Munkavégzés helye:

1132 Budapest, Váci út 30.

Jelentkezés módja:

A "jelentkezem" gombra kattintás után, kérjük csatolja önéletrajzát. 

Cégnév: ALEF Distribution HU Kft.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
HASONLÓ ÁLLÁSOK
Account Manager Győr-Moson-Sopron megye

Új nemzetközi (elsősorban DACH régióra, másodsorban a többi nyugat-európai országra majd az USA-ra koncentrálva) és/vagy hazai üzleti lehetőségek ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE