Titkársági asszisztens@Merkapt Zrt. Állás leírása: Titkársági asszisztensként érdekes, változatos és összetett munka vár rád! Az irodai háttérmunka központi fogaskereke a napi működésnek, a levelezés, iratok iktatása, telefonok, vendégek, üzleti partnerek fogadásának rutinja mellett, az irodavezető munkájának segítése, illetve felmerülő ad hoc feladatok kreativitást igényelnek, változatosságot is kínálnak az adminisztráció mellett. Szakmai ismeretek: Excel,Word, Outlook ismeretek (*****), Jó fogalmazóképesség (****), kiváló helyesírás (****), önálló, gondolkodó munkavégzés (****), Pontosság, precizitás (*****) Emberi tulajdonságok: Csapatjátékos, Energikus, Elkötelezett, Megbízható és felelősségteljes, problémamegoldó, proaktív Előny, ha... felsőfokú képzésben vettél részt, dolgoztál már Vectory programmal, van jogosítványod és vezetsz is, tudsz egy kicsit angolul. Az ideális jelentkező: Motivált, energikus, a közös célért dolgozni tudó kollégát képzelünk el. Fontos, hogy asszisztensünk udvarias és kedves legyen a vendégeinkkel, partnereikkel, ez hozzájárul a cégről alkotott képhez, arculatunkhoz. Ha a munkát lazán és jókedvűen végzed, de szem előtt tartod a pontosságot, a határidőket, szeretsz csapatban dolgozni és szívesen veszel részt céges rendezvényeken is, köztünk a helyed! Végzettség: Általános(Középfokú végzettség)), Általános(Érettségi)) Nyelvtudás: Nem szükséges nyelvtudás) Feladatok: kimenő és bejövő iratok kezelése, hivatalos és belső levelezés bonylítása, e-mailek, iktatás, szerződéses (vevő,szállító) nyilvántartások és kimutatások vezetése (eseti és havi rendszerességgel), érkező vendégek fogadása, tárgyalók berendezése, foglalások vezetése, „kávéztatás”, szolgáltató partnerekkel folyamatos egyeztetés, ügyintézés, együttműködés az irodavezetővel, egyéb napi ad hoc feladatok intézése, irodaeszközök beszerzése, osztályok közötti elosztása Technológiák, eszközök: Trello, MS Office Word, Excel, Outlook, Vectory Így dolgozunk mi: A nap elején a feladatok átbeszélése és priorizálása után mindenki nekilát a munkának. A napfényes, központi részen lévő titkárság mindig nyitva áll az érkező vendégek, de a kollégák előtt is, fontos, hogy a feladatok közt ügyesen tudj mozogni, a napi rutin mellett felmerülő kérdések is megoldásra kerüljenek. Ha szünetre van szükségünk, külön teakonyha is rendelkezésünkre áll, kávé- és vízgéppel. Az irodavezetővel szoros napi kapcsolatban végzed majd a munkád, ő tanít be a napi feladatokba, és később is mentorál, átadja neked a cég értékeit és célkitűzéseit is, így hamar tudsz majd önállóan dolgozni, de mindig lesz kihez fordulni, ha egy kis támogatás kell. Jó ötleteid szívesen fogadjuk, örülünk, ha egymástól is tanulhatunk. Szervezünk belső képzéseket is, ezeken a részvétel választható. A cégről Termékünkről: Épületgépészet A Merkapt Zrt. 1991-ben alakult, kizárólagos magyar tulajdonban lévő épületgépészeti vállalkozás, mely 2012. március 1-től működik zárt részvénytársaság formájában. A kereskedelmi vállalkozást alapító mérnökök a kezdetektől fogva igyekeztek a cég felépítésénél a szakmaiságot és a vásárlói igények komplexitását szem előtt tartani. Jelenleg Magyarországon 11 értékesítési pont működik. Missziónk: Felismertük, hogy alkalmazkodni kell a változó körülményekhez, folyamatosan együtt fejlődve a gazdasági környezettel. Mindig kihívásokat, feladatokat találni, ami lehet egy új termék bevetése egy új telephely nyitása vagy a cégcsoport bővítése. Büszkék vagyunk arra, hogy a megújulásra kollégáink is nyitottak, így sokukkal több évtizede tudunk sikeresen együtt dolgozni.

JELENTKEZEM


Cégnév: MERKAPT Zrt. Kft.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév: