Adminisztrációs feladatok ellátására keresünk Téged, mint csapatunk legújabb tagját!

Láss bele egy piacvezető cég mindennapjaiba, tartozz közénk, segítsd te is a CHS cégcsoport munkáját!

 

A CHS Hungary Kft.

Adminisztrációs asszisztens

munkatársat keres.

Miről szól a pozíció?

  • Napi szintű kommunikációra számíthatsz a kezelt termékeink szállítóival (gyártóival)
  • Munkád elengedhetetlen része a meglévő termékek kezelése és az új termékek feltöltése a belső vállalatirányítási rendszerbe, de mindenre megtanítunk
  • Fontos, hogy a megrendelések precízen legyenek rögzítve és nyomon követve
  • A napi adminisztráció, az adatbázisok, táblázatok naprakészen tartása és riportok készítése sem maradhat el
  • Szoros kapcsolatot fogsz kiépíteni a társosztályokkal
  • A jövőben kisebb tárgyalásokon is részt vehetsz

Mik az elvárásaink?

  • Min. középfokú végzettséggel rendelkezz
  • Legyen tapasztalatod hasonló munkakörben, ahol irodai adminisztrációs munkát végeztél
  • Középfokú angol nyelvtudás, írásban és szóban is fogod használni
  • Ismerd az MS Office programokat, mert napi szinten lesz kapcsolatod velük
  • Munkádban légy precíz és pontos, a határidőkre viszont ügyelj
  • Légy csapatjátékos, de legyen igényed a felelősségteljes, önálló munkavégzésre is

Mi számít előnynek?

  • Légy nyitott a számítástechnika világára

Mit nyújtunk számodra?

  • Kellemes munkakörnyezet, bizalmukkal támogató csapat
  • Változatos, kihívásokkal teli feladatkör, amiben bármikor számíthatsz a segítségünkre
  • Kiszámíthatóság, hosszú távú tervezhetőség, fejlődési lehetőség
  • Versenyképes jövedelem
  • Ingyenes parkolási lehetőség
  • Irodai masszázs, angol tanfolyam, gyümölcsnap és AYCM lehetőség
A munkavégzésre Budaörsön kerül sor, de ne aggódj, hiszen a munkavégzés helyére céges autóbusz indul a Déli pályaudvarról.

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Adatrögzítő
  • Adminisztrátor, Dokumentumkezelő
  • IT üzemeltetés, Telekommunikáció
  • Vállalatirányítási rendszer, SAP

Szükséges tapasztalat:

  • 1-3 év szakmai tapasztalat

Szükséges végzettség:

  • Középiskola

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol (Középfok/kommunikációképes szint)

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

Munkavégzés helye:

2040 Budaörs, Vasút utca 15.

Jelentkezés módja:

Ha felkeltettük érdeklődésed, küldd el magyar nyelvű, fényképes önéletrajzod bérigény megjelölésével a Jelentkezem gombra kattintva!
Cégnév: CHS Hungary Kft.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév: