- Válaszadás az ügyfelek kéréseire 
- Az ügyfelekkel való kapcsolattartás elsősorban telefonon, alkalmanként pedig chaten vagy e-mailben.
- Segítségnyújtás az ügyfeleknek különböző kérdésekben, például biztosítással, balesetekkel és vezetés közben felmerülő problémákkal kapcsolatban. 
- Intézkedések megtétele és kommunikáció a külföldi hatóságokkal 
- A vállalat szolgáltatásaival kapcsolatos segítségnyújtási és támogatási feladatok ellátása.

Elvárások:

- Felsőfokú vagy anyanyelvi (C2) német nyelvtudás

- Hajlandóság váltott műszakban dolgozni (éjszaka, hétköznap és hétvégén), rugalmas és testre szabható műszakbeosztással.

- Ügyfélszolgálati tapasztalat előnyös, de nem kötelező

 

Egyéb információ az állásról:

Ügyfelünk Európa legnagyobb független mobilitási szolgáltatója a haszongépjármű-ágazatban. A salzburgi székhelyű vállalat közúti segítségnyújtási és mobilitási szolgáltatásokat nyújt.

JELENTKEZEM


Cégnév: Randstad Hungary Kft.
Kapcsolattartó: <p>- Versenyképes bércsomag<br>- Pótlék munkaszüneti napok után<br>- Cafeteria juttatások a próbaidő
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév: