Feladatok
A szórakoztatóipar vezető VR technológiájával, továbbá a játék, a technológia és a vendéglátás területén gazdag tapasztalatokkal rendelkező csapatunkkal támogatva olyan páratlan kalandokat kínálunk, amelyek korábban elképzelhetetlen módon hozzák közelebb egymáshoz a családokat. Csatlakozz a küldetésünkhöz, hogy a digitális világot olyan térré tegyük, ahol a szórakozás találkozik a tanulással, és a szórakozás áthidalja a generációk közötti szakadékot.
A Performance Marketing Specialista nálunk kulcsfontosságú szerepet tölt be, amely a vállalat digitális jelenlétének és ügyfélszerzésének innovatív, adatvezérelt marketingstratégiák révén történő előmozdításáért felelős. Ez a szerep a kreativitás, az elemzői képességek és a digitális marketing trendek és eszközök mélyreható ismeretének ötvözetét igényli.
Legfőbb feladat vezetni az egyedi VR-élményeink hazai - később más európai - közönségnek való bemutatására irányuló erőfeszítéseket, és optimalizálni a kampányokat a maximális elkötelezettség és konverzió érdekében.
Legnagyobb szakmai kihívás ebben a munkakörben az, hogyan tudja a már jól működő marketing rendszerünket új ötletekkel, megközelítésekkel jelentősen továbbfejleszteni, és az egyre többféle marketing feladatot, szálat, szereplőt egységes stratégiává összefogni és az eseményeket mindig az irányítása alatt tartani.
Feladatok
- PPC kampányok menedzselése (Google, Meta, Bing és más platformokon)
- A közösségi médiaplatformok - köztük a TikTok, a Snapchat és a Pinterest maximális kihasználása a fiatalabb korosztályok elérése érdekében
- Programmatic hirdetési kampányok menedzselése, valós idejű licitálással
- Influencer marketing menedzselése, azonosítva és együttműködve olyan influencerekkel, akiknek követői megegyeznek a célközönségünkkel
- A tartalommarketing-stratégiák felügyelete, SEO-optimalizált tartalmak biztosítása, amelyek célzott forgalmat generálnak a weboldalunkra
- E-mail marketing kampányok menedzselése, a célközönség szegmentálása a személyre szabott üzenetekhez, és automatizálás segítségével a konverziós tölcséren keresztül történő vezetés
- Feltörekvő digitális marketingplatformokkal és -technológiákkal való kísérletezés, hogy márkánk az innováció élvonalába kerüljön
- A konverziós optimalizálási (CRO) stratégiák végrehajtása és finomítása minden digitális érintkezési ponton, A/B és többváltozós teszteléssel a felhasználói élmény és a konverziós utak javítása
- Együttműködés az elemző csapattal a fejlett nyomon követési és attribúciós modellek beállításában, biztosítva a kampányteljesítmény és a ROI pontos mérését
- A folyamatos tanulás kultúrájának támogatása a marketingcsapaton belül, az iparági trendek követése és a legjobb gyakorlatok megosztása a csapat képességeinek fejlesztése érdekében
Elvárások
- Felsőfokú gazdasági végzettség előnyt jelent
- 5-10 év szakmai tapasztalat és bizonyított eredményesség a performance marketingben, erős alapokkal a SEM, a közösségi média és tartalommarketing, továbbá a CRO terén
- Szakértelem az analitikában és az adatok értelmezésében, a meglátások cselekvésre való átültetésének képességével
- Angol munkanyelv
Amit kínálunk
- Versenyképes munkabér (felső határ nélküli teljesítmény utáni résszel)
- Szakmailag magas szintű és önálló munka, folyamatos fejlődés lehetősége
- Egy iparágában high tech cég
- Családias, emberközpontú munkakörnyezet
- Tapasztalt, összeszokott csapat
- Előrelépési lehetőség vezetői és nemzetközi szintre
Jelentkezés módja
Pályázatát (fénykép, magyar nyelvű önéletrajz) az alábbi „Jelentkezem” gombra kattintva, a tárgy mezőben „Performance Marketing Specialista”-ként megjelölve. A motivációs levelet az e-mail szöveges részébe írja (ne csatolt fájl legyen), és a következő kérdéseket feltétlenül válaszolja meg benne:
- Miért szeretne váltani?
- Milyen szakmai eredményeire a legbüszkébb?
- Szakmailag miben a legerősebb?
- Mivel lehet önt motiválni?
- Mit vár el egy munkáltatótól ahhoz, hogy hosszú távon náluk tervezzen?