Pénzügyi asszisztens@Merkapt Zrt. Állás leírása: A pénzügyi asszisztens feladata, hogy a vállalat mindennapi pénzügyi folyamatait precízen és megbízhatóan támogassa. Munkád során az ügyfelekkel való írásbeli és szóbeli kapcsolattartás , a könyvelési anyagok előkészítése, banki könyvelés és egyeztetés, kintlévőségkezelés tartozik majd a fő teendőid közé. Szoros együttműködésben dolgozol a könyveléssel, a pénzügyi vezetővel és más belső területekkel, miközben folyamatosan kapcsolatot tartasz a partnerekkel is, ha pénzügyi egyeztetésre van szükség. A pozíció jó alapot biztosít szakmai tapasztalatod bővítéséhez. Ha már van pénzügyi és számviteli ügyintézői végzettséged, rendszerben gondolkodsz, jól kommunikálsz, és számodra természetes a precizitás, a felelősségteljes munkavégzés és a gördülékeny csapatmunka, mi támogatunk a fejlődésben. Szakmai ismeretek: 1-2 év releváns tapasztalat pénzügyi / számviteli területen (****), MS Office ismeretek (****), Vectory vállalatirányítási rendszer ismerete (***) Kompetenciák: Rendszerszemlélet, Hatékony kommunikáció, Precíz és alapos, Felelősségtudat és megbízhatóság, Felelősségvállalás és önállóság Előny, ha... már dolgoztál Vectory vállalatirányítási rendszerrel. Az ideális jelentkező: Ideális jelöltünk megbízható, precíz és rendszerszemléletű, aki képes a pénzügyi folyamatok pontos követésére és adminisztrálására. Fontos számára a rendezettség, a határidők betartása és az átlátható munkavégzés. Könnyedén kommunikál kollégákkal és partnerekkel, gördülékenyen együttműködik más területekkel, és feladatmegoldó hozzáállással közelít minden helyzethez. Szereti a strukturált munkát, magabiztosan kezeli az MS Office-t és nyitott a digitális rendszerek használatára. Olyan csapattagot keresünk, aki nemcsak a számokban, de az emberekben is bízik, és akire valóban lehet építeni a mindennapokban. Végzettség: Általános(Középfokú végzettség)), Pénzügy és számvitel(Kiegészítő képzés)) Nyelvtudás: Nem szükséges nyelvtudás) Feladatok: kapcsolattartás ügyfelekkel e-mailen és telefonon, banki könyvelések és egyeztetések, kintlévőségkezelés, könyvelési előkészítési feladatok, egyéb pénzügyi és számviteli teendők elvégzése Technológiák, eszközök: MS Office, Trello, Vectory Így dolgozunk mi: A cégen belül egy külön emeleten foglal helyet a pénzügy, számvitel és munkaügy. A pénzügyi csapat szorosan együttműködik a könyveléssel és az operatív területekkel. Természetesen tartunk mi is meetingeket, de napközben is tudunk egymáshoz fordulni a kérdésekkel, így gyorsan, hatékonyan tudjuk azokat megoldani. Kulturált, igényesen berendezett irodáink világosak, napfényesek, sok zölddel, kis terasszal. A napi szünet idejére külön teakonyha is rendelkezésünkre áll, kávégéppel. Összetartó, egymást segítő csapatba kerülsz, ahol majd megismertetünk a vállalatirányítási rendszerrel, illetve egyéb, cégspecifikus dolgokkal. Ha eddig csak egy terület volt az erősséged, de nyitott vagy a tanulásra és szakmai fejlődésre, itt a lehetőség. Kapsz majd egy mentort is magad mellé, de nálunk mindenkitől lehet kérdezni, tanulni, hogy minél hamarabb önállóan tudj dolgozni. Igény szerint szervezünk házon belüli tréningeket is. A cégről Termékünkről: Épületgépészet A Merkapt Zrt. 1991-ben alakult, kizárólagos magyar tulajdonban lévő épületgépészeti vállalkozás, mely 2012. március 1-től működik zárt részvénytársaság formájában. A kereskedelmi vállalkozást alapító mérnökök a kezdetektől fogva igyekeztek a cég felépítésénél a szakmaiságot és a vásárlói igények komplexitását szem előtt tartani. Jelenleg Magyarországon 11 értékesítési pont működik. Missziónk: Felismertük, hogy alkalmazkodni kell a változó körülményekhez, folyamatosan együtt fejlődve a gazdasági környezettel. Mindig kihívásokat, feladatokat találni, ami lehet egy új termék bevetése egy új telephely nyitása vagy a cégcsoport bővítése. Büszkék vagyunk arra, hogy a megújulásra kollégáink is nyitottak, így sokukkal több évtizede tudunk sikeresen együtt dolgozni.
A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.