JOB Kft.

Pénzügyi asszisztens

Több évtizede stabilan működő, ipari szolgáltatásokat nyújtó, magyar hátterű partnercégünk számára tapasztalt kollégát keresünk, Pénzügyi asszisztens pozícióba (Dél-Pest megye).

FELADATOK:

  • együttműködés a külsős könyvelő irodával
  • könyvelésre kerülő anyagok összeállítása
  • pénzügyi nyilvántartások készítése, naprakész vezetése, egyeztetése
  • házi pénztár kezelése
  • kapcsolattartás a bankkal
  • vevő, szállító számlák, folyószámlák kezelése
  • általános iratkezelési, adatrögzítési feladatok
  • szerződések kezelése
  • cégvezető mellett asszisztensi feladatok ellátása

ELVÁRÁSOK:

  • min. középfokú szakirányú végzettség, pénzügyi, számviteli szakügyintézői végzettség
  • min. 2-3 éves szakmai tapasztalat pénzügyi - számviteli területen
  • felhasználói szintű MS Office, főként Excel ismeret

ELŐNY:

  • felsőfokú gazdasági végzettség vagy mérlegképes könyvelői végzettség
  • angol nyelvtudás

AMIT A CÉG BIZTOSÍT:

  • Hosszú távú munkalehetőség egy nagy múltra visszatekintő, prosperáló cégnél
  • Versenyképes bérezés, éves bónusz, jubileumi elismerés
  • Céges rendezvények
  • Alkalmankénti otthoni munkavégzés, rugalmasság
  • Munkába járási támogatás

TOVÁBBI HASZNOS INFORMÁCIÓ

Kérjük, pályázatát a jelentkezem gombra kattintva küldje el.

JELENTKEZEM