Feladatok

  • Kapcsolattartás ügyfelekkel és partnerekkel: a beérkező rendelések rögzítése az SAP-ban és ezek dokumentálása, illetve a teljesítésigazolások begyűjtése, ellenőrzése
  • Számlázás SAP-ban
  • Szerződéses dokumentációk kezelése és karbantartása (ügyfélszerződések, megrendelések)
  • Számlákkal kapcsolatos megkeresések, reklamációk kezelése
  • Egyéb pénzügyi és számviteli adminisztratív feladatok ellátása
  • Üzleti levelezés, különböző riportok és nyilvántartások készítése, vezetése
  • Vevői folyószámlák rendszeres ellenőrzése, szükség esetén egyeztetés a partnerekkel

Elvárások

  • 1- 2 év pénzügyi/számviteli területen szerzett tapasztalat
  • Pontosság, precizitás, önállóság
  • MS Office felhasználói szintű ismerete és gyakorlata
  • Angol nyelv társalgási szintű ismerete (ügyfelekkel való kommunikáció főként írásban)

Előnyt jelent

  • Szakirányú (pénzügyi/számviteli) végzettség
  • Pénzügy / Számviteli területen szerzett több éves tapasztalat
  • SAP tapasztalat

Amit kínálunk

  • Hosszútávú, biztos munkalehetőség
  • Változatos, kihívásokkal teli munkakör
  • Fiatalos, lendületes csapat
  • Személyes fejlődési és tanulási lehetőség
  • Professzionális, dinamikus munkakörnyezet
  • Versenyképes jövedelem
  • Munkaeszközök (laptop / telefon) biztosítása
  • Egész évben változatos céges rendezvényeken való részvétel

Munkahelyi extrák

  • Céges rendezvények
  • Ingyen kávé, üdítő

Céginformáció

Partnerünk a BCS - Business Consulting Services 20 éve piacon lévő, informatikai és üzleti tanácsadó cég. Fő tevékenységként vállalatirányítási rendszerek, SAP, üzleti intelligencia rendszerek bevezetésével, illetve pénzintézeti informatikai tanácsadási szolgáltatásokkal, egyedi fejlesztésekkel és az ezekhez kapcsolódó üzleti környezet kialakításával foglalkoznak.

JELENTKEZEM