Feladatok

  • A látogatókkal kapcsolatos közönségszolgálati feladatok ellátása.
  • A múzeum központi telefonjára, illetve központi e-mail címére érkező látogatói kérdések megválaszolása.
  • A múzeum honlapján elérhető látogatói információk tartalmának szerkesztése, folyamatos frissítése.
  • Látogatói információs, tájékoztató táblák elkészítésének biztosítása, különös tekintettel a nyitva tartásra, jegyárakra, kedvezményekre, illetve a gyakori kérdésekre.
  • Látogatói visszajelzések alapján a látogatói szempontok érvényesítése, szolgáltatások fejlesztése.
  • Tour guide készülékek kiadása.
  • A feladattal kapcsolatos adminisztráció ellátása.

Elvárások

  • Kiváló szintű kommunikációs készség, önálló munkavégzés.
  • Magas szintű csapatban való együttműködési készség.
  • Jó problémamegoldó képességgel, rugalmassággal, precizitással, megbízhatósággal rendelkezik.
  • Aktív angol nyelvtudása van.

Előnyt jelent

  • Kulturális intézménynél szerzett gyakorlattal rendelkezik.
  • Ügyfélkapcsolati tapasztalata van.
  • Egyéb idegen nyelvismerettel rendelkezik társalgási és levelező szinten.

Amit kínálunk

  • kiemelt kulturális intézményben való munkavégzés
  • kiszámítható jövedelem, stabil munkahely, támogató légkör
  • Budapesti tömegközlekedés térítése
  • közigazgatási határon kívülről történő munkába járás támogatása
  • a Szépművészeti Múzeum és tagintézményei kiállításainak megtekintése, a megtekintéshez kedvezmények családtagok részére is

Céginformáció

  • Szépművészeti Múzeum (1146 Budapest, Dózsa György út 41.)

Jelentkezés módja

Magyar nyelvű szakmai önéletrajz. Bruttó bérigény megjelölése. Nyilatkozat arról, hogy a pályázó a pályázati eljárással összefüggésben hozzájárul adatai megismeréséhez.

JELENTKEZEM


Cégnév: SZÉPMŰVÉSZETI MÚZEUM
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév: