Feladatok:

  • A gazdasági vezető és a Pénzügyi-Számviteli Osztály munkájának támogatása
  • A társosztályok (HR, munkavédelem, logisztika) ügyviteli, adminisztratív feladatainak támogatása
  • Bejövő levelek, számlák, egyéb dokumentumok iktatása, előkészítése további feldolgozásra
  • A cég szerződéseinek szükség szerinti előkészítése, nyilvántartása, rendszerezése  
  • Házi pénztár kezelése
  • Egyéb eseti és rendszeres feladatok ellátása a cég ügyviteli, számviteli, pénzügyi, adminisztrációs munkafolyamatainak támogatásához

Elvárások:

  • Legalább középfokú végzettség
  • Középszintű angol nyelvtudás írásban
  • Felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek (MS Office)
  • Jó problémamegoldó képesség
  • Megbízhatóság
  • Pontos, precíz és önálló munkavégzés

Előny:

  • Kommunikációképes angol nyelvismeret szóban

Amit kínálunk:

  • Versenyképes jövedelem
  • Béren kívüli juttatás
  • Negyedéves bónuszrendszer
  • Kedvezményes vásárlási lehetőség az Unilever által gyártott, napi felhasználású termékekre (élelmiszer, tisztítószerek, kozmetikai cikkek, jégkrém)
  • Igényes, lendületes, fiatalos csapat és munkakörnyezet 
  • Szakmai fejlődés lehetősége

Munkavégzés helye:

  • Nyírbátor (Szabolcs-Szatmár-Bereg megye)

 

Amennyiben érdekel a meghirdetett pozíció, küldd el számunkra magyar nyelvű önéletrajzodat a JELENTKEZÉS gombra kattintva!

Cégnév: Beck and Partners Személyzeti Tanácsadó Iroda
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
HASONLÓ ÁLLÁSOK
Irodai asszisztens Pest megye

Az értékesítői területünk munkájához kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátásában számítunk rád A te feladatod lesz, az adásvételi szerződések, ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE