Feladatok

  • A vállalat kereskedelmi tevékenységének segítése
  • Folyamatos együttműködés és kapcsolattartás a partnerekkel,
  • Riportok, prezentációk, beszámolók, elemzések készítése,
  • Árlisták, egyéb dokumentumok kezelése,
  • Kereskedelmi akciók back-office koordinálása,
  • Kereskedelmi vezető és területi képviselő kollégák munkájának támogatása,
  • Rendelésfelvétel és kezelés
  • Termékekhez kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása,
  • Napi szintű problémakezelés, zavartalan információ áramlás biztosítása,
  • Együttműködés a társosztályokkal: üzem, logisztika, raktár, pénzügyi osztály

Elvárások

  • Erős, felhasználói szintű számítógépes ismeretek,
  • Magas szintű Excel programhasználat,
  • Kiváló kommunikációs és kapcsolatteremtő készség,
  • Pontos, dinamikus munkavégzés, terhelhetőség,
  • Rugalmas, gyakorlatias, megoldás-orientált gondolkodásmód,
  • Önállóság,
  • Csapatszellem,
  • Minimum 3 éves hasonló területen szerzett munkatapasztalat
  • B kategóriás jogosítvány.

Előnyt jelent

  • idegen nyelvismeret (angol, román, szlovák)
  • FMCG (főként élelmiszer) terület ismerete
  • Nagykállóhoz közeli lakóhely

Amit kínálunk

  • tőkeerős, stabil vállalati háttér
  • modern technológiával rendelkező, jól felszerelt vállalat
  • szabad hétvége
  • bejárás támogatás
  • szakmai képzések

Munkahelyi extrák

  • Céges étkező
  • Kávézó
  • Zuhanyzási lehetőség
  • Kerékpártároló
  • Parkoló

Céginformáció

Szabolcs - Szatmár - Bereg vármegye dinamikusan fejlődő húsipari vállalkozása Nagykállói központjába keres munkatársat az alábbi pozícióba

Jelentkezés módja

A "Jelentkezem" gombra kattintást követően kérem csatolja fényképes önéletrajzát.

JELENTKEZEM