Feladatok
A jegyzői titkárságvezető ellátja a jegyző és az aljegyző munkakörével összefüggő szervezési és adminisztrációs teendőket (posta átvétele, iktatás, gépelés, kapcsolattartás telefonon, e-mailen, iratrendezés). Fogadja az ügyfeleket, vendégeket, protokoll feladatokat lát el. Lebonyolítja a jegyző és az aljegyző papír alapú és elektronikus levelezéseit, továbbítja az illetékes osztály felé a megkereséseket. Koordinálja a jegyző és az aljegyző programjait, figyelemmel kíséri a határidős teendőket. Ellátja a havonta egy alkalommal meghirdetett jegyzői fogadóórával kapcsolatos szervező, előkészítő feladatokat. Ellátja az SZÉP-kártyákkal kapcsolatos adminisztrációs teendőket. Koordinálja a Polgármesteri Hivatal mobiltelefon előfizetéseivel kapcsolatos feladatait. Közreműködik a szépkorú személyek önkormányzati köszöntésének szervezésében. Feljegyzést készít az értekezletekről hangfelvétel alapján.