Feladatok

A jegyzői titkárságvezető  ellátja a jegyző és az aljegyző munkakörével összefüggő szervezési és adminisztrációs teendőket (posta átvétele, iktatás, gépelés, kapcsolattartás telefonon, e-mailen, iratrendezés). Fogadja az ügyfeleket, vendégeket, protokoll feladatokat lát el. Lebonyolítja a jegyző és az aljegyző papír alapú és elektronikus levelezéseit, továbbítja az illetékes osztály felé a megkereséseket. Koordinálja a jegyző és az aljegyző programjait, figyelemmel kíséri a határidős teendőket. Ellátja a havonta egy alkalommal meghirdetett jegyzői fogadóórával kapcsolatos szervező, előkészítő feladatokat. Ellátja az SZÉP-kártyákkal kapcsolatos adminisztrációs teendőket. Koordinálja a Polgármesteri Hivatal mobiltelefon előfizetéseivel kapcsolatos feladatait. Közreműködik a szépkorú személyek önkormányzati köszöntésének szervezésében. Feljegyzést készít az értekezletekről hangfelvétel alapján.

Elvárások

Professzionális számítógépes felhasználói ismeretek.
Professzionális szövegszerkesztési ismeretek.
Gyors és pontos gépelési készségek. Kiváló helyesírás.
Magabiztos kiállás.
 

Előnyt jelent

Idegennyelv ismeret.
Etikett és protokoll ismeretek.
Ügyfélcentrikus kommunikációs képességek.
Terhelhetőség.

Munkahelyi extrák

  • Céges étkező

Jelentkezés módja

A JELENTKEZEM gombra kattintva küldje be magyar nyelvű önéletrajzát.
Cégnév: Gyulai Polgármesteri Hivatal
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
FRISS HASONLÓ ÁLLÁSOK
E-MAILBEN

A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.

HASONLÓ ÁLLÁSOK
Office manager Pest megye

office assistance, support and facilitation of office purchases; maintaining contact with colleagues registration of official letters, administration ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE
Irodavezető Pest megye

pénzügyi feladatok számlák kiállítása teljesítési igazolás alapján bejövő és kimenő számlák kezelése, ellenőrzése, iktatása OTP Ebiz rendszerben ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE
Irodavezető Pest megye

Az iroda napi működésének koordinálása és felügyelete Postázási feladatok ellátása Költség számlák utalványozása Adminisztrációs feladatok ellátása, ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE
Irodavezető Pest megye

a Street Kitchen iroda üzemeltetésével, fejlesztésével kapcsolatos napi szintű ügyintézés, az ide tartozó projektek irányítása a központi e-mail ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE