Feladatok
- Beszerzések menedzselése
- Facility-menedzsment - kapcsolat az irodaház üzemeltetőivel, bérbeadókkal
- Autóflotta kezelése
- A recepció koordinálása, valamint a recepcióhoz kapcsolódó észrevételek/kérések kivizsgálása, a recepció működésének folyamatos fejlesztése, hatékonyságának növelése
- Küldemények, futárok szervezése, postázás
- Irodaszerek biztosítása
- Tárgyalók rendben tartása
- Kapcsolattartás a takarítást végző szolgáltatóval ezáltal tiszta, rendezett iroda biztosítása
- Munkahelyi elsősegélynyújtásért felel
- Felelős a dokumentumok archiválásáért és az archiválási folyamatokért
- Napi működéshez szükséges támogató adminisztratív és szervezési feladatok ellátása
- Utazásszervezés: munkavállalóknak, vendégeknek és a menedzsmentnek
- Kapcsolattartás üzleti partnerekkel, az anyacéggel és a belső vállalati munkatársakkal
Elvárások
- Minimum középfokú végzettség
- Társalgási szintű angol nyelvtudás
- Office programok ismerete
- Kiváló kommunikációs készség
- Megbízhatóság
- Önálló, precíz munkavégzés
- "B" kategóriás jogosítvány
Előnyt jelent
- Hasonló munkaterületen szerzett tapasztalat
Amit kínálunk
- Modern irodai környezet
- Home office lehetőség
- Bónusz
- Hosszútávú munkalehetőség
- Stabil, multinacionális háttér
- Változatos feladatok
- Fiatalos, lendületes csapat
Céginformáció
Cégünk világszerte vezető szerepet tölt be a munkaerő kölcsönzés és közvetítés területén. Büszkén támogatjuk ügyfeleinket a legjobb tehetségek megtalálásában és foglalkoztatásában. Csatlakozz hozzánk és légy részese egy dinamikus munkakörnyezetnek, ahol lehetőséged van fejlődni és kibontakozni!
Jelentkezés módja
A "Jelentkezem" gombra kattintva kérjük csatolja fényképes angol és magyar nyelvű önéletrajzát!