Feladatok
- Recepció/irodák vezetése, rendben tartása
- Recepciós kolleganő irányítása
- Bejövő- és kimenő telefonok kezelése
- Bejövő- és kimenő posta kezelése
- Tárgyalók/irodák/konferencia terem technikai felszereltségének és működésének biztosítása
- Megrendelések kezelése
- Ügyfelekkel való egyeztetés
- Ügyfelek panaszainak/igényeinek kezelése gyors és megbízható módon
- Ügyfelek fogadása, megvendégelése
- Kapcsolattartás beszállítókkal, külföldi ügyfelekkel szóban és írásban
- Egyéb adminisztratív feladatok ellátása
Elvárások
- Felsőfokú végzettség
- Legalább 3 év szakmai tapasztalat
- Magabiztos angol nyelvtudás szóban és írásban
- Ügyfélközpontú hozzáállás
- Precizitás, rugalmasság
- Problémamegoldó személyiség ad-hoc jellegű-, azonnal megoldandó problémák során
- Jó szervező- és priorizálókészség
- Csapatjátékos
- Proaktív személyiség
- Igényes magára és a környezetére
Amit kínálunk
- Versenyképes jövedelem
- Fejlődési lehetőség
- Laptop
Munkahelyi extrák
- Zuhanyzási lehetőség
- Ingyen kávé, üdítő
Jelentkezés módja
Kérjük csatolja magyar nyelvű fényképes önéletrajzát, valamint néhány mondatban írja le, hogy miért keltette fel a figyelmét a hirdetés és miért gondolja úgy, hogy alkalmas lenne a pozícióra, illetve kérjük adja meg bruttó fizetési igényét!