Feladatok

  • Recepció/irodák vezetése, rendben tartása
  • Recepciós kolleganő irányítása
  • Bejövő- és kimenő telefonok kezelése
  • Bejövő- és kimenő posta kezelése
  • Tárgyalók/irodák/konferencia terem technikai felszereltségének és működésének biztosítása
  • Megrendelések kezelése
  • Ügyfelekkel való egyeztetés
  • Ügyfelek panaszainak/igényeinek kezelése gyors és megbízható módon
  • Ügyfelek fogadása, megvendégelése
  • Kapcsolattartás beszállítókkal, külföldi ügyfelekkel szóban és írásban
  • Egyéb adminisztratív feladatok ellátása

Elvárások

  • Felsőfokú végzettség
  • Legalább 3 év szakmai tapasztalat
  • Magabiztos angol nyelvtudás szóban és írásban
  • Ügyfélközpontú hozzáállás
  • Precizitás, rugalmasság
  • Problémamegoldó személyiség ad-hoc jellegű-, azonnal megoldandó problémák során
  • Jó szervező- és priorizálókészség
  • Csapatjátékos
  • Proaktív személyiség
  • Igényes magára és a környezetére

Amit kínálunk

  • Versenyképes jövedelem
  • Fejlődési lehetőség
  • Laptop

Munkahelyi extrák

  • Zuhanyzási lehetőség
  • Ingyen kávé, üdítő

Jelentkezés módja

Kérjük csatolja magyar nyelvű fényképes önéletrajzát, valamint néhány mondatban írja le, hogy miért keltette fel a figyelmét a hirdetés és miért gondolja úgy, hogy alkalmas lenne a pozícióra, illetve kérjük adja meg bruttó fizetési igényét!

Cégnév: Energy Power Kft.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
FRISS HASONLÓ ÁLLÁSOK
E-MAILBEN

A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.

HASONLÓ ÁLLÁSOK
Irodavezető Pest megye

Értékesítési tanácsadók támogatása Szerződéses és egyéb dokumentumok előkészítése és azok rendszerezése Szerződéses folyamatok lekövetése és ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE