Munkatársat keresünk Irodavezető munkakörbe
Feladatok:
- irodai munkafolyamatok és adminisztráció hatékony koordinálása és irányítása;
- vezetők munkájának adminisztratív támogatása;
- irodai asszisztens munkájának koordinálása;
- telefonhívások fogadása, üzleti levelezés kezelése;
- kapcsolattartás a megrendelőkkel és az alvállalkozókkal;
- szerződések nyilvántartása, kezelése;
- kapcsolattartás és együttműködés a könyvelővel és a bérszámfejtővel;
- minőségirányítási feladatok ellátása.
Elvárások:
- középfokú végzettség;
- legalább 3 év irodavezetésben vagy asszisztenciában szerzett tapasztalat;
- felhasználói szintű számítógépes ismeretek, különösen: MS Office, levelezőprogramok, Adobe Acrobat;
- önálló, lelkiismeretes, precíz és proaktív munkavégzés;
- jó szervező- és kommunikációs készség;
- megbízhatóság;
- munkabírás.
Amit nyújtunk:
- hosszú távú, biztos munkalehetőség;
- változatos feladatok;
- versenyképes jövedelem és béren kívüli juttatások (caféteria);
- rugalmasan kezelt munkaidő;
- fiatalos, dinamikus csapat, családias cégkultúra.
Munkaidő: teljes munkaidő (40 óra/hét)
Munkavégzés helye: Budapest, XII. kerület, KFKI-telephely
Érdeklődés esetén fényképes, magyar nyelvű önéletrajzot és motivációs levelet 2024. május 22-ig várjuk a "Jelentkezem" gombra kattintva.