A közel 30 éves múltra visszatekintő AB Hotels & Resorts csoport bővülő csapatába, a Fogyasztóvédelmi Referens Központ tagvállalatához keresi leendő irodai és pénzügyi ügyintéző munkatársát.
A meghirdetett munkakör részben home office-ban is elvégezhető feladatokat jelent. A vállalkozás elsősorban olyan személyek jelentkezését várja, akik helyén tudják kezelni a home office munkavégzéssel járó előnyöket és hátrányokat, de mégis, ha kell, képesek azonnal indulni, a megjelölt cél elvégzésének irányába. A vállalatcsoport egy mobilis és rugalmas személyt képzel el csapatának leendő tagjaként.
Ha úgy érzed, hogy részese szeretnél lenni az AB Hotels & Resorts csoport fiatalos csapatának és közreműködnél a cégcsoport adminisztrációs, számviteli ügyeinek koordinációjában, akkor küldd el részünkre fényképes önéletrajzodat és motivációs leveledet, a nettó bérigényed megjelölésével a megadott e-mail címre.
A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.
Cégnév: | Fogyasztóvédelmi Referens Képző és Közvetítő Központ Kft. |
Állás helye: | |
Állás-kategóriák: | |
Állásnév: |