Feladatok

Csapatunk megbízható, kedves, jó munkabírással rendelkező, munkájára és magára igényes tagját keressük.

Feladatok, melyben számítunk rád:

  • Egészségügyi intézmény napi adminisztrációs és operatív feladatainak koordinálása, szervezése, ellenőrzése
  • A hozzánk fordulók személyesen, telefonon, emailen történő tájékoztatása, irányítása
  • Előjegyzések kezelése, szervezése, kapcsolattartás
  • Munkafolyamatok kapcsán történő adatrögzítés
  • Pénztárkezelési folyamatok elvégzése
  • Kollégákkal történő folyamatos együttműködés, kommunikáció

Elvárások

  • minimum 3 év releváns munkatapasztalat (pl.: recepciós, ügyfélszolgálatos, diszpécser)
  • felsőfokú végzettség
  • aktív angol nyelvtudás írásban és szóban
  • email, excel, word felhasználói ismerete, egyéb IT programokra való nyitottság
  • kiváló kommunikációs-, kapcsolatteremtő- és magas szintű problémamegoldó készség
  • magabiztos fellépés, önállóság, logikus gondolkodás
  • kezdeményező készség, dinamizmus és rugalmasság
  • siker- és eredményorientáltság
  • optimista és proaktív gondolkodás, magas fokú segítőkészség
  • kreatív gondolkodás, jó memória és következetesség
  • ügyfélorientált szemlélet és professzionális fellépés 
  • pozitív kisugárzású, kedves, türelmes személyiség

Amit kínálunk

  • kellemes és igényes munkakörnyezet
  • támogató munkaközösség
  • stabil háttér, 15 éve folyamatosan növekvő cég
  • változatos feladatkörök
  • sokrétű, felelősségteljes, kihívásokkal teli munkakör
  • hosszú távú munkalehetőséget

Jelentkezés módja

Kérjük a "jelentkezem" gombra kattintás után csatolja önéletrajzát, valamint motivációs levelét.

JELENTKEZEM