Feladatok

A vállalat értékesítési folyamatainak támogatására keresünk adminisztrációs és koordinációs feladatokat ellátó új kollégákat.
  • Vevői megrendelések határidőre és szükséges tartalommal történő rögzítése a vállalati rendszerekben
  • Megrendelésekhez kapcsolódó műszaki dokumentációk összegyűjtése, rendszerezése
  • Árajánlatokkal, megrendelésekkel kapcsolatos adminisztrációs feladatok elvégzése
  • Kapcsolattartás beszállítókkal, gyárakkal, értékesítési irodákkal és ügyfelekkel
  • Szükséges riportok elkészítése és adatbázisok karbantartása
  • Ügyfelek részéről történő visszajelzések kezelése

Elvárások

  • Legalább középfokú végzettség
  • Minimum 3 éves munkatapasztalat irodai munkakörben
  • Angol nyelv tárgyalási szintű ismerete (aktív használattal)
  • Magabiztos MS Office ismeret
  • Jó kommunikációs készség
  • Önálló és csapatban történő munkavégzésre való képesség egy komplex szervezetben
  • Jó problémamegoldó képesség
  • Műszaki érdeklődés

Előnyt jelent

  • Felsőfokú végzettség
  • ERP / CRM rendszer használata előny
  • Második idegen nyelv tárgyalási szintű ismerete - pl: francia, német, olasz, spanyol
  • Multinacionális vállalatnál szerzett tapasztalat vevőszolgálati/ügyfélkezelési munkakörben

Amit kínálunk

  • Stabil nemzetközi vállalati környezet
  • Hosszú távú munkalehetőség
  • Mozgáskorlátozottak számára akadálymentesített munkahely
  • Támogató, barátságos légkör
  • Széles körű szakmai fejlődési lehetőségek
  • Munkába járás támogatása
  • Ingyenes sportolási lehetőségek
  • Heti 1 nap otthoni munkavégzés lehetősége

Munkahelyi extrák

  • Céges étkező
  • Céges rendezvények
  • Kerékpártároló

Jelentkezés módja

A "Jelentkezem" gombra kattintás után, kérem csatolja magyar és angol nyelvű önéletrajzát!

JELENTKEZEM