Feladatok

  • adminisztrációs feladatok ellátása, általános irodai ügyvitel
  • elektronikus ügyintézési rendszerek használata
  • nyilvántartások vezetése
  • adatszolgáltatások, jelentések készítése
  • bejövő hívások fogadása
  • posta kezelése, iktatása

Elvárások

  • Középfokú végzettség
  • Precíz, pontos, megbízható, felelősségteljes munkavégzés
  • Önálló munkavégzésre való képesség
  • Jó kommunikációs- és problémamegoldó készség
  • Számítógépes ismeretek, Microsoft Office felhasználószintű alapismerete

Előnyt jelent

  • Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
  • Felsőfokú végzettség

Amit kínálunk

  • teljes munkaidős alkalmazás
  • összeszokott csapat, családias, pozitív légkör
  • hosszútávra szóló munkalehetőség

Céginformáció

Társaságunk Szabolcs-Szatmár-Bereg Vármegyében, Dombrád településen működő középvállalkozás, mely múltjával, szakmai és foglalkoztatási környezetével a térség egyik meghatározó agrár vállalkozása. Termelő tevékenységet végez az alábbi területeken: növénytermesztés, sertéstenyésztés, tejhasznú szarvasmarha tenyésztés, húsfeldolgozás.

Jelentkezés módja

A Jelentkezem gombra kattintva kérem csatolja fényképes önéletrajzát bérigény megjelölésével.

JELENTKEZEM