Beérkező és kimenő papír alapú, valamint elektronikus dokumentumok iktatása, kezelése;
A napi irodai adminisztrációs feladatokban való aktív részvétel;
Munkatársak támogatása adminisztratív jellegű feladatokban;
Nyilvántartások kezelése,
Általános recepciós feladatok ellátása: ügyfelek, vendégek fogadása, beérkező telefonok kezelése és azok átirányítása illetékes munkatársakhoz;
Az iroda napi szintű működésének hatékony segítése.
Elvárások
Minimum középfokú végzettség;
Hasonló munkakörben szerzett munkatapasztalat;
Microsoft Office (Word, Excel) alkalmazások magabiztos használata;
Monotonitástűrés;
Agilis és proaktív személyiség.
Amit kínálunk
Éves bónuszrendszert
Rugalmasan alakítható munkaidő beosztást
Támogató, összetartó, fiatalos munkakörnyezetet
Fix és kiszámítható versenyképes jövedelmet
Kiváló kapcsolatépítési lehetőséget akár nemzetközi szinten is
Mobiltelefont, laptopot
Angol nyelvtanulás támogatását
Munkahelyi extrák
Céges rendezvények
Kerékpártároló
Ingyen gyümölcs, nasi
Ingyen kávé, üdítő
Masszázs
Céginformáció
Társaságunk az APS csoport - Kelet-Közép Európa meghatározó követeléskezelési vállalatcsoportja - tagjaként és a Momentum Credit Zrt. kizárólagos magyarorzági partnereként elsősorban követeléskezelési és befektetés management szolgáltatásokat biztosít kiemelt fókusszal a fedezetes lakossági követelések behajtására, valamint az ingatlankezelésre és ingatlangazdálkodásra. Ragadd meg a lehetőséget és légy tagja csapatunknak!
Jelentkezés módja
A Jelentkezem gombra kattintva várjuk önéletrajzodat, fizetési igény megjelölésével.