Feladatok

  • Beérkező és kimenő papír alapú, valamint elektronikus dokumentumok iktatása, kezelése;
  • A napi irodai adminisztrációs feladatokban való aktív részvétel;
  • Munkatársak támogatása adminisztratív jellegű feladatokban;
  • Nyilvántartások kezelése, 
  • Általános recepciós feladatok ellátása:  ügyfelek, vendégek fogadása, beérkező telefonok kezelése és azok átirányítása illetékes munkatársakhoz;
  • Az iroda napi szintű működésének hatékony segítése.

Elvárások

  • Minimum középfokú végzettség;
  • Hasonló munkakörben szerzett munkatapasztalat;
  • Microsoft Office (Word, Excel) alkalmazások magabiztos használata;
  • Monotonitástűrés;
  • Agilis és proaktív személyiség.

Amit kínálunk

  • Éves bónuszrendszert
  • Rugalmasan alakítható munkaidő beosztást
  • Támogató, összetartó, fiatalos munkakörnyezetet
  • Fix és kiszámítható versenyképes jövedelmet
  • Kiváló kapcsolatépítési lehetőséget akár nemzetközi szinten is
  • Mobiltelefont, laptopot
  • Angol nyelvtanulás támogatását

Munkahelyi extrák

  • Céges rendezvények
  • Kerékpártároló
  • Ingyen gyümölcs, nasi
  • Ingyen kávé, üdítő
  • Masszázs

Céginformáció

  • Társaságunk az APS csoport - Kelet-Közép Európa meghatározó követeléskezelési vállalatcsoportja - tagjaként és a Momentum Credit Zrt. kizárólagos magyarorzági partnereként elsősorban követeléskezelési és befektetés management szolgáltatásokat biztosít kiemelt fókusszal a fedezetes lakossági követelések behajtására, valamint az ingatlankezelésre és ingatlangazdálkodásra. Ragadd meg a lehetőséget és légy tagja csapatunknak!

Jelentkezés módja

A Jelentkezem gombra kattintva várjuk önéletrajzodat, fizetési igény megjelölésével.

JELENTKEZEM


Cégnév: APS RECOVERY HUNGARY KFT.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév: