Feladatok

Modern irodai munkakörnyezetbe, folyamatosan bővülő, fiatalos, vidám csapatba várunk asszisztensi pozícióba akár azonnali munkakezdéssel.

Feladatkör:

  • adminisztratív irodai feladatok elvégzése,
  • nyilvántartások/ táblázatok kezelése és vezetése
  • vezetők támogatása
  • szerződéskezelés
  • flottakezelés

Elvárások

Te vagy a tökéletes jelentkező ha:

  • Középfokú végzettséggel rendelkezel
  • Kiválóan kommunikálsz szóban és írásban magyar nyelven
  • Jó kommunikációs és szervező készséggel rendelkezel
  • Precíz, empatikus, türelmes vagy
  • Felhasználói szintű számítógépes és magabiztos word, excel ismeretekkel rendelkezel

Amit kínálunk

  • Tagja lehetsz egy 10 éves stabil háttérrel rendelkező, dinamikusan fejlődő magyar vállalatnak
  • Laptop+telefon
  • Határozatlan idejű, főállású munkavégzés
  • 8 órás munkarendben
  • 100%-os munkába járási költségtérítés vonatkozó jogszabály szerint
  • Akár azonnali munkakezdés
  • Modern, tiszta munkakörnyezet, barátságos csapat

Jelentkezés módja

Amennyiben kedvet kaptál és hirdetésünk felkeltette érdeklődésedet kérlek, hogy juttasd el hozzánk bérigénnyel ellátott fényképes önéletrajzodat.

Cégnév: SmartFM Ingatlanüzemeltető Kft.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
FRISS HASONLÓ ÁLLÁSOK
E-MAILBEN

A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.

HASONLÓ ÁLLÁSOK
Asszisztens recepciós Pest megye

● Küldemények átvétele, kezelése ● Beszerzési feladatok előkészítése, intézése árajánlatok, prezentáció készítése  ● Közreműködés az általános ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE