Feladatok

  • Ügyvezető napi munkájának támogatása
  • Társosztályok munkájának adminisztratív támogatása
  • Vezetői döntések elősegítése és támogatása
  • A kimenő és bejövő dokumentumok iktatása, továbbítása, irattározás, posta kezelése
  • Iroda működéséhez szükséges eszközök beszerzése
  • Vendégek érkezése esetén vendéglátás lebonyolítása
  • Nyilvántartások vezetése, kezelése
  • Egyéb adminisztrációs feladatok ellátása

Elvárások

  • Rendelkezz legalább középfokú végzettséggel
  • Ismerd és tudd használni a Microsoft Office-t
  • Jellemezzen jó problémamegoldó képesség
  • Légy pontos, precíz
  • Legyen jó kommunikációs készséged
  • Szeress dolgozni önállóan és csapatban is
  • Rendelkezz hasonló pozícióban szerzett tapasztalattal
  • Legyen B kategóriás jogosítványod és aktív vezetői gyakorlatod

Amit kínálunk

  • Dinamikusan fejlődő cégben stabil pozíció
  • Színvonalas munkakörülmények és barátságos légkör
  • Fiatalos, lendületes, mindig jókedvű csapat
  • Rendszeres csapatépítő programok
  • Versenyképes bérezés
  • Céges mobiltelefon
  • Céges laptop

Munkahelyi extrák

  • Céges rendezvények
  • Ingyen kávé, üdítő
  • Masszázs

Céginformáció

Az iDOM  az ország egyik legmeghatározóbb ingatlanfejlesztő és generálkivitelező vállalata, melyet több tíz éves ingatlanpiaci és beruházói tapasztalattal rendelkező csapat hozott létre. Nap mint nap azon dolgozunk, hogy egyedi és kiváló minőségű projektjeinkben mindenki megtalálhassa álmai otthonát.

Cégünket szakértelem, precizitás és vidám hangulat jellemzi. A bővülő projektekkel együtt nőnek az irodai feladataink is, így egy irodai asszisztens kolléga még hiányzik a csapatból.

Jelentkezz hozzánk, ha szeretnél egy igazán jó csapat tagja lenni!

Jelentkezés módja

Jelentkezni fényképes önéletrajzzal és fizetési igény megjelölésével lehet.
Cégnév: iDOM Házépítő Kft.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
FRISS HASONLÓ ÁLLÁSOK
E-MAILBEN

A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.

HASONLÓ ÁLLÁSOK
Irodai asszisztens Pest megye

Számlák iktatása, nyilvántartása Banki utalások kezelése, számlázás Könyvelési anyagok összeállítása Területi képviselők elszámolása, kérésükre ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE
Klinikai asszisztens Pest megye

Egészségügyi asszisztensi feladatok ellátása szakma szabályai szerint Páciensek vizsgálati mintáinak és leleteinek szakszerű kezelése Páciensutak ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE