Humán Centrum cégcsoport országos szinten HR szolgáltatásokkal segíti partnerei létszámgazdálkodását, mely magában foglalja a toborzás, kiválasztás, munkaügyi és bérügyviteli feladatok ellátását is.

Feladatok:

  • Pozíciók meghirdetése állásportálokon keresztül 
  • Kapcsolattartás a jelöltekkel (visszaigazoló, türelemkérő, elutasító, stb. e-mail küldése)
  • Telefonos előszűrés
  • Interjúk szervezése, megtartása partneri telephelyen
  • Kiválasztáshoz kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása
  • Folyamatos kapcsolattartás a jelentkezőkkel és megbízókkal
  • Be- és kiléptetéssel kapcsolatos teendők elvégzése
  • Bérszámfejtés és bérügyintézés előkészítése, óranyilvántartások feltöltése
  • Statisztikák készítése

Elvárások:

  • Jó szervezőkészség
  • MS Office ismerete
  • 3-5 év szakmai tapasztalat
  • Nyugdíjasok jelentkezését is tudjuk fogadni
  • Minimum középfokú végzettség

Munkaidő

  • Teljes munkaidős lehetőség (heti 40 órás munkavégzés)

Amit kínálunk

  • Határozatlan idejű szerződés
  • Előrelépési lehetőség
  • Bejárási támogatás
  • Bónuszok

Előnyt jelent:

  • Hasonló területen szerzett tapasztalat

Jelentkezés

Kérjük töltse ki a lenti rövid űrlapot és bérigény megjelölésével csatolja fényképes önéletrajzát, valamint motivációs levelét. Munkatársaink hamarosan keresni fogják.
Cégnév: HUMAN CENTRUM Kft.
Jelentkezés online: [email protected]
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
FRISS HASONLÓ ÁLLÁSOK
E-MAILBEN

A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.

HASONLÓ ÁLLÁSOK
HR Asszisztens Fejér megye

Külföldi munkavállalók ki- és beutazásával, tartózkodásával kapcsolatos ügyintézés Üzleti utak szervezése szállásfoglalás, utazásszervezés Munkavállalók ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE