Humán Centrum cégcsoport országos szinten HR szolgáltatásokkal segíti partnerei létszámgazdálkodását, mely magában foglalja a toborzás, kiválasztás, munkaügyi és bérügyviteli feladatok ellátását is.

Feladatok:

  • Pozíciók meghirdetése állásportálokon keresztül 
  • Kapcsolattartás a jelöltekkel (visszaigazoló, türelemkérő, elutasító, stb. e-mail küldése)
  • Telefonos előszűrés
  • Interjúk szervezése, megtartása partneri telephelyen
  • Kiválasztáshoz kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása
  • Folyamatos kapcsolattartás a jelentkezőkkel és megbízókkal
  • Be- és kiléptetéssel kapcsolatos teendők elvégzése
  • Bérszámfejtés és bérügyintézés előkészítése, óranyilvántartások feltöltése
  • Statisztikák készítése

Elvárások:

  • Jó szervezőkészség
  • MS Office ismerete
  • 3-5 év szakmai tapasztalat
  • Nyugdíjasok jelentkezését is tudjuk fogadni
  • Minimum középfokú végzettség

Munkaidő

  • Teljes munkaidős lehetőség (heti 40 órás munkavégzés)

Amit kínálunk

  • Határozatlan idejű szerződés
  • Előrelépési lehetőség
  • Bejárási támogatás
  • Bónuszok

Előnyt jelent:

  • Hasonló területen szerzett tapasztalat

Jelentkezés

Kérjük töltse ki a lenti rövid űrlapot és bérigény megjelölésével csatolja fényképes önéletrajzát, valamint motivációs levelét. Munkatársaink hamarosan keresni fogják.
Cégnév: HUMAN CENTRUM Kft.
Jelentkezés online: [email protected]
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
FRISS HASONLÓ ÁLLÁSOK
E-MAILBEN

A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.

HASONLÓ ÁLLÁSOK
HR asszisztens Somogy megye

Rendszeres és ad hoc adminisztratív feladatok ellátása Dokumentációk, munkaügyi iratok kezelése, szkennelése, lefűzése Személyügyi anyagok naprakész ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE
HR asszisztens Pest megye

HR vezető napi munkájának támogatása Be- és kiléptetési folyamat támogatása új kollégák integrációjának segítése, adminisztráció, nyomonkövetés ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE