A számunkra megfelelő személy, akit keresünk, magas szintű adminisztratív támogatást nyújt a cégvezetőknek.
Feladatok:
- adminisztratív feladatok a cég pénzügyi, számviteli és HR területén
Papíralapú és elektronikus dokumentáció rendezése
Pénzügyi adminisztráció, bejövő számlák nyilvántartása, iktatása, rendszerezése
Számlák rögzítése, ellenőrzése és karbantartása, könyvelésre előküldése
Havi számlaösszesítés küldése könyvelésre
Árajánlatok kérése, iktatása, megrendelések írása, küldése
VÁM kezelési megbízások intézése
Szállítmányozás ügyintézése
Munkaüggyel kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása,
szükség esetén álláshirdetések feladása, jelentkezőkkel kapcsolatfelvétel, interjúk egyeztetése
Dolgozók személyi adatainak nyilvántartása, Munkaköri szerződések iktatása, üzemorvossal kapcsolattartás, időszaki orvosi vizsgálatok aktualizálása, jelenléti ívek vezetése, Kapcsolattartás bérszámfejtővel
- Ügyvezetés munkájának támogatása
Kapcsolattartás ügyvezetővel, együttműködés a szervezet munkatársaival
Kommunikáció partnerekkel, hatóságokkal és könyvelőkkel
Bizalmas dokumentumok és jelentések kezelése