Feladatok

A számunkra megfelelő személy, akit keresünk, magas szintű adminisztratív támogatást nyújt a cégvezetőknek.
Feladatok:
 
  • adminisztratív feladatok a cég pénzügyi, számviteli és HR területén

Papíralapú és elektronikus dokumentáció rendezése
Pénzügyi adminisztráció, bejövő számlák nyilvántartása, iktatása, rendszerezése
Számlák rögzítése, ellenőrzése és karbantartása, könyvelésre előküldése
Havi számlaösszesítés küldése könyvelésre
Árajánlatok kérése, iktatása, megrendelések írása, küldése
VÁM kezelési megbízások intézése
Szállítmányozás ügyintézése
Munkaüggyel kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása,
szükség esetén álláshirdetések feladása, jelentkezőkkel kapcsolatfelvétel, interjúk egyeztetése
Dolgozók személyi adatainak nyilvántartása, Munkaköri szerződések iktatása, üzemorvossal kapcsolattartás, időszaki orvosi vizsgálatok aktualizálása, jelenléti ívek vezetése, Kapcsolattartás bérszámfejtővel
 
  • Ügyvezetés munkájának támogatása
Kapcsolattartás ügyvezetővel, együttműködés a szervezet munkatársaival
Kommunikáció partnerekkel, hatóságokkal és könyvelőkkel
Bizalmas dokumentumok és jelentések kezelése
 

Elvárások

Kiváló szervezőkészség és precizitás
Magabiztos kommunikáció magyar és
angol nyelven
Erős problémamegoldó készség és önálló munkavégzés
MS Office és egyéb irodai szoftverek ismerete
Diszkréció és bizalmas információk kezelése

Előnyt jelent

Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
Minimum középfokú végzettség
B kategóriás jogosítvány

Amit kínálunk

Stabil, hosszú távú munkalehetőség egy elismert vállalatnál
Versenyképes fizetés
Fejlődési és előrelépési lehetőség
Inspiráló, támogató munkahelyi környezet

Céginformáció

Vállalatunk piacvezető víztisztító szűrő termékek gyártásával, valamint azok gyártásához szükséges egyedi gépek, berendezések tervezésével foglalkozik.

Jelentkezés módja

A "Jelentkezem" gombra kattintás után, kérem csatolja magyar és angol nyelvű önéletrajzát.

JELENTKEZEM