Feladatok:
- A Cégcsoport működéséért felelős vezető napi szintű támogatása
- Feladatnyilvántartás vezetése, teljesülések ellenőrzése
- Komplex ügyintézői feladatok megoldása
- Napi irodai működés biztosítása, problémamegoldás
- Kimutatások készítése, prezentálása
- Fejlesztési projektben előkészítésében és megvalósításában történő aktív részvétel
Elvárások:
- 5 éves, több területre kiterjedő ügyintézői tapasztalat
- MS Office termékek felhasználói szint feletti ismerete
- Kiemelkedő kommunikációs képesség és készség
- Gyakorlati hivatalos és nemhivatalos szövegek fogalmazásában
- Tapasztalat vezetők programjának szervezésében
Amit kínálnak:
- Munkavégzés szükséges eszközök
- Cégcsoport szintű kedvezmények
- Kulturált irodai környezet, céges rendezvények
Munkavégzés pontos helye:
- Kaposvár, Somogy vármegye
Jelentkezés módja:
- Küldje el számunkra szakmai önéletrajzát az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!
Mi történik a jelentkezését követően:
- Kollégáink a hirdetésben megjelölt szakmai elvárások mentén elbírálják pályázatát és amennyiben az ott leírtak alapján alkalmasnak találják, akkor továbbítják megbízónk felé szakmai profilját.
- Ezt követően már megbízónk kezeli jelentkezését, így a kiválasztási folyamat további részében MI nem fogunk részt venni.
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. [Kattintson a weboldal linkjének megjelenítéséhez].