Ugrás a tartalomra

VEZETŐI ASSZISZTENS

Feladatok:

  • A Cégcsoport működéséért felelős vezető napi szintű támogatása
  • Feladatnyilvántartás vezetése, teljesülések ellenőrzése
  • Komplex ügyintézői feladatok megoldása
  • Napi irodai működés biztosítása, problémamegoldás
  • Kimutatások készítése, prezentálása
  • Fejlesztési projektben előkészítésében és megvalósításában történő aktív részvétel

Elvárások:

  • 5 éves, több területre kiterjedő ügyintézői tapasztalat
  • MS Office termékek felhasználói szint feletti ismerete
  • Kiemelkedő kommunikációs képesség és készség
  • Gyakorlati hivatalos és nemhivatalos szövegek fogalmazásában
  • Tapasztalat vezetők programjának szervezésében

Amit kínálnak:

  • Munkavégzés szükséges eszközök
  • Cégcsoport szintű kedvezmények
  • Kulturált irodai környezet, céges rendezvények

Munkavégzés pontos helye:

  • Kaposvár, Somogy vármegye

Jelentkezés módja:

  • Küldje el számunkra szakmai önéletrajzát az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!

Mi történik a jelentkezését követően:

  • Kollégáink a hirdetésben megjelölt szakmai elvárások mentén elbírálják pályázatát és amennyiben az ott leírtak alapján alkalmasnak találják, akkor továbbítják megbízónk felé szakmai profilját.
  • Ezt követően már megbízónk kezeli jelentkezését, így a kiválasztási folyamat további részében MI nem fogunk részt venni.

A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. [Kattintson a weboldal linkjének megjelenítéséhez].

VEZETŐI ASSZISZTENS

Somogy
Teljes munkaidős

Frissítés dátuma: 25.03.2025

Állás megosztása