Feladatok

Ezt neked találták ki, ha szeretsz:
  • teljeskörűen adminisztrálni
  • szállítmányokat vámügyintézni
  • kereskedelemmel kapcsolatos dokumentumokat rögzíteni
  • számlázni
  • pénztárat kezelni
  • bejövő és kimenő leveleket kezelni, iktatni és postázni
  • meglévő ügyfelekkel és a vámhivatallal aktívan kapcsolatot tartani, ügyintézni
  • különös figyelem fordítani ügyfeleink, partnereink és a hatóságok visszajelzéseire

Elvárások

Ez tényleg neked való, ha:
  • középfokú végzettséged van
  • legalább 2-3 év releváns tapasztalatod van hasonló munkakörben
  • alapvető pénzügyi ismereteid vannak
  • kisujjadban van a word és az excel 
  • önállóan és precízen dolgozol
  • analitikusan és logikusan gondolkodsz
  • terhelhető és rugalmas személyiség vagy
  • angol nyelvtudásod van

Előnyt jelent

Ha ilyeneket is tudsz, írj nekünk rögtön:
  • mégjobban beszélsz angolul
  • vámügyintézői tapasztalatod is van

Amit kínálunk

Ha még nem győztelek meg arról, hogy velünk szeretnél dolgozni, ezeket tudjuk még nyújtani:
  • fiatalos, dinamikus csapat
  • versenyképes fizetés
  • stabil, megbízható vállalati háttérrel rendelkező, folyamatosan növekvő családias cég
  • hosszútávú munkalehetőség
  • családbarát munkaadóként a HGL megérti az igényeid: nekünk is van családunk, kisgyermekünk, háziállatunk
  • esetenként home office lehetőség

Munkahelyi extrák

  • Céges rendezvények
  • Parkoló
  • Kutyabarát
  • Ingyen kávé, üdítő

Céginformáció

Szívesen dolgoznál Magyarország egyik legdinamikusabban növekvő logisztikai vállalatánál? A HGL Group Hungary Kft. 30 éves múlttal rendelkező magyar tulajdonú, minden áruszállítási ágazatban aktív nemzetközi és belföldi szállítmányozó vállalkozás. Büszkék vagyunk elkötelezett, évtizedek óta együtt dolgozó csapatunkra, és az általunk felhalmozott egyedülálló szakmai tudásra és tapasztalatra. Hiszünk benne, hogy üzleti sikereinkhez minden kollégánk kiváló munkája hozzájárul. A HGL Group a speciális igényű szállítási feladatokra fókuszálva lett több különböző szállítmányozási szegmens meghatározó piaci szereplője.

Légy a csapatunk tagja!

Jelentkezés módja

Ha úgy érzed, Te vagy az, akit keresünk, küldd el önéletrajzodat és bruttó bérigényedet a megadott email címre, vagy kattints a "jelentkezem" gombra!
Cégnév: HGL Group Hungary Kft.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
FRISS HASONLÓ ÁLLÁSOK
E-MAILBEN

A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.

HASONLÓ ÁLLÁSOK
Recepciós-asszisztens Pest megye

a munkáltató munkájához szükséges asszisztensi, titkársági feladatok elvégzése irodavezetés iroda adminisztratív és szervezési feladatainak ellátása, ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE
Irodai adminisztrátor Szabolcs-Szatmár-Bereg megye

Mezőgazdasági cégünkhöz irodai pozícióba keresünk adminisztrátor, ügyintézőt hosszú távra. Főbb feladatok: termény elszámoláshoz kapcsolódó nyilvántartások ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE