Feladatok

  • Projektekkel kapcsolatos napi adminisztrációs feladatok ellátása, dokumentumok kezelése és rendszerezése, nyilvántartások naprakész vezetése.
  • Telefonon, e-mailben érkező megkeresések, megrendelések pontos, precíz adminisztrálása.
  • Egyszerűbb árajánlatok elkészítése, szerződések kiküldése az ügyfelek részére elektronikus vagy postai úton.
  • Ügyfelekkel való kapcsolattartás, kollégákkal való szoros együttműködés.
  • Munkaidő nyilvántartáshoz kapcsoló feladatok ellátása, sofőrök nyilvántartásainak ellenőrzése, tachográf adatok továbbítása feldolgozásra, üzemanyag megtakarításhoz kapcsolódó adminisztráció elkészítése.
  • Számlamellékletek, teljesítésigazolások elkészítése, számlák kiállítása.
  • Kintlévőségek nyomon követése, e-mailes és telefonos kommunikáció az ügyfelekkel, társosztályokkal a követelés kezeléssel kapcsolatban.
  • Ügyféladatok rögzítése, változások követése, naprakészen tartása.
  • Postázás teljes körű ügyintézése.
  • Házi pénztár kezelése.
  • Kimutatások készítése.

Elvárások

Téged keresünk, ha:
  • Középfokú végzettséggel rendelkezel.
  • Legalább 3 év adminisztrációban és/vagy értékesítéshez kapcsolódó területen szerzett tapasztalatod van (kiemelten: ügyfelekkel történő kommunikáció, számlázás, kintlévőség kezelés).
  • Nagy terhelés mellett is pontosan, megbízhatóan végzed a munkádat.
  • Kiváló kommunikációs-, kapcsolatteremtő- és szervezési készségekkel rendelkezel.
  • Ügyfélorientált, problémamegoldó szemléleted van.
  • Bírod a pörgést és nem riaszt meg, ha sűrűn cseng a telefon.
  • Továbbá, ha magas szintű számítástechnikai ismeretekkel rendelkezel (Word, Excel, PowerPoint).

Előnyt jelent

  • Számviteli területen szerezett szakmai tapasztalat.
  • Valamilyen vállalatirányítási rendszer ismerete (pl. SAP, Microsoft Navision, Business Central).

Amit kínálunk

  • Stabil, megbízható vállalati háttér, dinamikusan növekvő vállalat,
  • Határozatlan munkaszerződés, hiszen hosszú távon számítanánk rád,
  • Változatos feladatok, szakmai kihívások,
  • Azonnali munkakezdési lehetőség,
  • Munkaidő: hétfőtől péntekig 7:00-től 16:00-ig (munkaközi szünet 1 óra),
  • A munkavégzés helye: 1184 Budapest, Lakatos u 61-63.

Munkahelyi extrák

  • Parkoló

Céginformáció

Stabil piaci részesedéssel rendelkező mobil toalettek, iroda és szaniter konténerek, mobil kerítések-kordonok bérbeadásával foglalkozó magyar tulajdonú vállalatunk Budapest 18. kerületben található, iparterületi munkahelyre azonnali kezdéssel munkatársat keres

ADMINISZTRÁTOR

munkakörbe.

Jelentkezés módja

A "Jelentkezem" gombra kattintás után küldje el bérigényt is tartalmazó szakmai önéletrajzát.
Cégnév: Merkon Mobil Kft.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
FRISS HASONLÓ ÁLLÁSOK
E-MAILBEN

A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.

HASONLÓ ÁLLÁSOK