Feladatok

  •  Rendelések kezelése:
  • Beérkező megrendelések fogadása telefonon, e-mailben
  • A rendelések pontos rögzítése előre meghatározott rendszerben 
  •  Kapcsolattartás a gyártással:
  • Rögzített rendelések továbbítása az üzem felé naprakészen
  • Kapacitások és határidők egyeztetése az üzemvezetővel/műszakvezetőkkel
  • Gyártás során felmerülő változások, kérések, problémák gyors kommunikálása
  •  Adminisztrációs feladatok:
  • Nyilvántartások vezetése (pl. napi összesítők)
  • Számlázással, szállítólevelekkel kapcsolatos dokumentumok előkészítése
  • Bejövő és kimenő e-mailek kezelése, iktatása
  •  Ügyfélkezelés és kommunikáció:
  • Vevői kérdések megválaszolása, problémák kezelése udvariasan, hatékonyan
  • Folyamatos kapcsolattartás a viszonteladókkal, boltokkal, partnerekkel
  •  Irodai működés támogatása:
  • Nyomtatás, fénymásolás, dokumentumok előkészítése
  • Társosztályok (pl. könyvelés, logisztika) adminisztratív támogatása
  • Egyéb napi ügyintézési feladatok

Elvárások

  • Precíz, megbízható munkavégzés
  • Jó kommunikációs készség
  • Alapszintű számítógépes ismeretek (Excel, Word)

Előnyt jelent

  • Hasonló munkakörben (irodai/adminisztratív területen) szerzett tapasztalat
  • Pékipari vagy élelmiszeripari környezetben szerzett tapasztalat
  • Magabiztos Excel-kezelés (pl. képletek, táblázatok összeállítása)
  • Gyors, pontos gépelés
  • Jó problémamegoldó készség
  • Lakóhely Ladánybene vonzáskörzetében

Amit kínálunk

Családias, támogató munkahelyi légkör:
Egy összetartó, barátságos csapat tagja lehetsz, ahol segítjük egymás munkáját, és fontos számunkra a jó hangulat.
Stabil, hosszú távú munkalehetőség:
Megbízható, több évtizede működő vállalkozás vagyunk – nálunk nem szezonális munka vár rád, hanem biztos, kiszámítható jövő.
Betanítás és támogatás:
Nem hagyunk magadra az elején – segítünk az adminisztrációs folyamatok és rendszerek elsajátításában, türelmesen betanítunk mindenre.
Kedvezményes vásárlási lehetőség:
Dolgozóink számára kedvezményesen elérhetők saját készítésű pék- és cukrásztermékeink.
Munka-magánélet egyensúlya:
Napi 8 órás, hétfőtől péntekig tartó munkaidő – hétvégén és ünnepnapokon szabad vagy, így jut időd a családodra és magadra is.

Munkahelyi extrák

  • Céges étkező

Céginformáció

Társaságunk 1990-ben családi vállalkozásként indultunk, 4 alkalmazottal,
200m2-nyi területtel. A mai napig is 100%-ban magyar tulajdonú cégként
működünk. Fő profilunk: kenyér és pékáru előállítása.
Kezdetekben Ladánybene és környéke alapellátását biztosítottuk. Az azóta
eltelt közel három évtizedben a 90 fővel működő vállalkozásunk dinamikusan fejlődött.
Értékesítési területünk kibővült észak és közép Bács – Kiskun megyére,
Dél – Pest megyére, de szállítunk a fővárosba is.
200 kereskedelmi partnerrel állunk szállítási kapcsolatban, ezek között
áruházláncok is megtalálhatók.
5 saját üzemeltetésű mintaboltot tartunk fenn.
A településektől távol élőket 3 mozgóboltunkkal naponta friss
termékekkel látjuk el.
Szívügyünknek tekintjük a közétkeztetést is: több település iskoláját, óvodáját, szociális intézményét látjuk el napi friss termékkel.

Jelentkezés módja

Ha szívesen csatlakoznál csapatunkhoz, várjuk jelentkezésed az alábbi elérhetőségek valamelyikén:
Telefonon:
 +36 30 676 8020
(Hívható munkanapokon 8:00–16:00 között)
Kérjük, hogy jelentkezés esetén csatolj egy rövid önéletrajzot.

JELENTKEZEM