Mik az adminisztratív munkatárs feladatai?

  • Bevételezés
  • Bejövő számlák rögzítése
  • Nyilvántartások vezetése

Minek kell megfelelned?

  • Felhasználói szintű számítógép kezelés (Windows, Word, Excel, Outlook)
  • Monotonitás tűrés
  • Precizitás

Mi az, ami előnyt jelent?

  • Empátia
  • Pozitív életszemlélet és jókedv
  • Nyitottság

Mit tud Partnerünk nyújtani?

  • Profi munkaeszközök és környezet
  • Napi 8 óra munka, nincs túlóra, hétvégi munka
  • Összeszokott, profi csapat, akik értenek ahhoz, amit csinálnak
  • Családias légkör, jó hangulat

Munkavégzés helye:

  • Budapest, XX. kerület

Amennyiben érdekel a meghirdetett pozíció, küldd el számunkra magyar nyelvű önéletrajzodat az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!

Cégnév: Beck and Partners Személyzeti Tanácsadó Iroda
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
FRISS HASONLÓ ÁLLÁSOK
E-MAILBEN

A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.

HASONLÓ ÁLLÁSOK
Adminisztrátor Pest megye

Adminisztratív feladatok elvégzése Beékező számlák és szerződések szkennelése Napi szinten beérkező számlák és szerződésekkel kapcsolatos adatok ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE
Adminisztrátor Pest megye

3.kerületi partnercégünk személyügyi osztályára keresünk irodai munkakörbe diákokat. Ha hosszútávban gondolkozol és ráérsz heti min. 3 alkalmat, ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE