Adminisztratív asszisztens

Leírás

Szívesen dolgoznál Magyarország egyik piacvezető generikus gyógyszeripari nagyvállalatánál? Rendelkezel legalább 3-5 év adminisztratív területen szerzett tapasztalattal? Jól tudsz priorizálni, szeretsz másokkal együttműködni és nem okoz gondot számodra, ha több dolgot kell egyszerre kézben tartani? Könnyen tudsz kapcsolatot teremteni másokkal? A munkádban mindig a pontosságra és a precizitásra törekszel? A határozott idejű munkaszerződés sem akadály számodra?

Ha a fenti kérdésekre igennel válaszoltál, ne habozz, hiszen lehet, hogy partnerünk pont téged keres Adminisztratív asszisztens pozíciójába a Technológiai karbantartási főosztályukra!

Adminisztratív asszisztens

Feladatok

  • Értekezletek szervezésében és lebonyolításában való részvétel.
  • A főosztály negyedéves és éves feladattervének összeállításában való részvétel.
  • Nyelvi és szakmai képzések összegyűjtése és nyomon követése, riportálása.
  • A szervezeti egység havi munkaidő-nyilvántartásainak és távolléteinek ellenőrzése, javítása, vezetése, munkaidő-jelentések készítése.
  • On-boarding folyamatokban való részvétel: munkába állás előkészítése, beilleszkedési folyamat támogatása, az eszközök és jogosultságok intézése.
  • Dokumentációk, levelezések kezelése, iktatása, nyilvántartása, irattározása, archiválása.
  • Adatok rögzítése, lekérdezése, szolgáltatása, folyamatos karbantartása a munkaterülettel összefüggő témákban.
  • Irodai eszközök, anyagok beszerzése, szállításuk intézése, koordinálása a szervezeti egység kollégái részére.
  • A szervezeti egység kollégáinak, vezetőinek támogatása.
  • A szervezeti egység leltározási folyamataiban való részvétel, leltárnyilvántartás vezetése.
  • Adatrögzítési feladatok elvégzése SAP-ban.
  • Beszerzésekkel, javításokkal kapcsolatos igények intézése.
  • Egyéb adminisztratív teendők ellátása.

Elvárások

  • Legalább középfokú végzettség.
  • MS Office programok felhasználói szintű ismerete (Word, Excel, PP).
  • Jó kommunikációs képesség, mint szóban, mint írásban.
  • Csapatjátékos attitűd, megbízhatóság.
  • Pontosság, precizitás.

Előny:

  • Angol nyelvtudás.
  • SAP és Maximo rendszer felhasználói szintű ismerete.

Amit kínálunk

  • 13. havi jutalom, éves cafeteria keret és egyéb széleskörű juttatások várnak rád partnerünknél.
  • Modern, kellemes, felszerelt munkakörnyezet vár.
  • Partnerünknél rugalmas munkaidő-beosztásban dolgozhatsz.
  • Egy barátságos, nyitott szervezeti egység és egy támogató vezető várja, hogy csatlakozz hozzájuk.
  • Számtalan sportolási és szabadidős tevékenység közül választhatsz.
  • Partnerünknek bölcsődéje, óvodája is van, ahol biztosítják munkavállalóik kisgyermekeinek napközbeni elhelyezését.
  • Központi telephelyükön különféle orvosi szakrendelések is vannak (többek közt fogorvos és bőrgyógyász is).
  • Nyaranta a Balaton-parti üdülőikben töltheted a szabadságodat a családoddal.
  • Nyelvi képzések és más készségfejlesztő tréningek közül választhatsz.
  • Csoportos élet- és balesetbiztosítást kötnek munkavállalóikra.

 

Munkavégzés helye

Budapest

 

Cégnév: Trenkwalder Kft
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
FRISS HASONLÓ ÁLLÁSOK
E-MAILBEN

A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.

HASONLÓ ÁLLÁSOK
Recepciós-asszisztens Pest megye

a munkáltató munkájához szükséges asszisztensi, titkársági feladatok elvégzése irodavezetés iroda adminisztratív és szervezési feladatainak ellátása, ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE
Irodai asszisztens Pest megye

A vezetők és munkatársak munkájának támogatása A vállalat irányítási rendszer működtetésének elsajátítása és naprakész nyilvántartás vezetése ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE