Feladatok

Folyamattámogatás és minőségirányítás

  • Új belépők és munkavállalók oktatásainak adminisztrációja
  • Munkavédelmi dokumentáció elkészítése és nyomon követése
  • Minőségirányítási dokumentációs rendszer kezelése
  • Belső audit rendszer működtetése
  • Minőségirányítással kapcsolatos mutatószámok összeállítása és elemzése

 

HR- rel kapcsolatos feladatok:

  • Adatszolgáltatás a külsős bérszámfejtő részére, napi bejelentések intézése
  • Beléptetés és kiléptetés operatív feladatai
  • Az új belépők munkába állásához szükséges ügyek, orvosi vizsgálat, belépési engedély, munkaruha, öltözőszekrény intézése
  • Munkaügyi adminisztráció- Jelenléti ívek aláíratása (archiválás, scannelés, tájékoztatók készítése, utazási költségtérítés és lakhatással kapcsolatos dokumentáció)
  • Interjúszervezés és részvétel
  • Az iroda adminisztratív, iktatási feladatainak ellátása (számlák, szerződések, dokumentumok)
  • Telefonok, levelek kezelése, e-mailek megválaszolása
  • Szervezési feladatokban való részvétel

Elvárások

  • Minimum középfokú végzettség;
  • MS Office magabiztos használata, középszintű Excel
  • Munkaügyi tapasztalat
  • Jó kommunikációs készség;

 

Személyes kompetenciák:

  • Precíz, pontos, önálló munkavégzés;
  • Határidők szem előtt tartása, feladatok priorizálása
  • Proaktivitás; nyitott személyiség,
  • Jó problémamegoldó készség;
  • Pozitív, támogató attitűd;

Előnyt jelent

  • Minimum középfokú végzettség;
  • MS Office magabiztos használata, középszintű Excel
  • Munkaügyi tapasztalat
  • Jó kommunikációs készség;

Amit kínálunk

  • Szakmai fejlődés lehetősége;
  • Cafetéria;
  • Hosszú távú munkalehetőség;

 

Munkavégzés helye:

  • Munkavégzés helye: BMW Group gyár Debrecen
  • Munkaidő: teljes munkaidő, heti 40 óra;

Céginformáció

A kereskedelmi ingatlanpiac meghatározó szereplője, ingatlanüzemeltetési, energetikai és irodakivitelezési területeken. 2019-ben szakmai elismerését a Real Estate Awards, a Portfolio Property Awards és a CIJ Awards egyaránt kifejezte “Az Év Facility Management Cége” díjjal.

Dinamikus növekedésünknek köszönhetően mára már több, mint 600 tehetséges szakembert foglalkoztatunk. A vállalatra a stabil erőforrások mellett a családias légkör legalább annyira jellemző, melyre mi kiemelten büszkék vagyunk.

Csatlakozz hozzánk és ragadd meg a lehetőséget, hogy a Dome Facility Services Group Kft. jövőjének részévé válhass. Csapatunk munkatársat keres Adminisztratív asszisztens Folyamattámogatás és HR fókusszal pozícióba debreceni munkavégzésre!

Jelentkezés módja

Önéletrajzos jelentkezést fizetési igény megjelölésével a lenti "Jelentkezem" gombra kattintva várjuk. Kérjük, hogy tüntesse fel a megpályázott pozíció nevét Adminisztratív asszisztens (folyamattámogatás és HR fókusszal)

Cégnév: Dome Facility Services Group Kft.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
FRISS HASONLÓ ÁLLÁSOK
E-MAILBEN

A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.

HASONLÓ ÁLLÁSOK
Szociális asszisztens Jász-Nagykun-Szolnok megye

Adminisztráció naprakész vezetése Papír alapú dokumentumok rendszerezése, lefűzése Dokumentumok szerkesztése, nyomtatása Papír alapú adatok rögzítése ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE