Feladatok
Folyamattámogatás és minőségirányítás
- Új belépők és munkavállalók oktatásainak adminisztrációja
- Munkavédelmi dokumentáció elkészítése és nyomon követése
- Minőségirányítási dokumentációs rendszer kezelése
- Belső audit rendszer működtetése
- Minőségirányítással kapcsolatos mutatószámok összeállítása és elemzése
HR- rel kapcsolatos feladatok:
- Adatszolgáltatás a külsős bérszámfejtő részére, napi bejelentések intézése
- Beléptetés és kiléptetés operatív feladatai
- Az új belépők munkába állásához szükséges ügyek, orvosi vizsgálat, belépési engedély, munkaruha, öltözőszekrény intézése
- Munkaügyi adminisztráció- Jelenléti ívek aláíratása (archiválás, scannelés, tájékoztatók készítése, utazási költségtérítés és lakhatással kapcsolatos dokumentáció)
- Interjúszervezés és részvétel
- Az iroda adminisztratív, iktatási feladatainak ellátása (számlák, szerződések, dokumentumok)
- Telefonok, levelek kezelése, e-mailek megválaszolása
- Szervezési feladatokban való részvétel
Elvárások
- Minimum középfokú végzettség;
- MS Office magabiztos használata, középszintű Excel
- Munkaügyi tapasztalat
- Jó kommunikációs készség;
Személyes kompetenciák:
- Precíz, pontos, önálló munkavégzés;
- Határidők szem előtt tartása, feladatok priorizálása
- Proaktivitás; nyitott személyiség,
- Jó problémamegoldó készség;
- Pozitív, támogató attitűd;
Előnyt jelent
- Minimum középfokú végzettség;
- MS Office magabiztos használata, középszintű Excel
- Munkaügyi tapasztalat
- Jó kommunikációs készség;
Amit kínálunk
- Szakmai fejlődés lehetősége;
- Cafetéria;
- Hosszú távú munkalehetőség;
Munkavégzés helye:
- Munkavégzés helye: BMW Group gyár Debrecen
- Munkaidő: teljes munkaidő, heti 40 óra;
Céginformáció
A kereskedelmi ingatlanpiac meghatározó szereplője, ingatlanüzemeltetési, energetikai és irodakivitelezési területeken. 2019-ben szakmai elismerését a Real Estate Awards, a Portfolio Property Awards és a CIJ Awards egyaránt kifejezte “Az Év Facility Management Cége” díjjal.
Dinamikus növekedésünknek köszönhetően mára már több, mint 600 tehetséges szakembert foglalkoztatunk. A vállalatra a stabil erőforrások mellett a családias légkör legalább annyira jellemző, melyre mi kiemelten büszkék vagyunk.
Csatlakozz hozzánk és ragadd meg a lehetőséget, hogy a Dome Facility Services Group Kft. jövőjének részévé válhass. Csapatunk munkatársat keres Adminisztratív asszisztens Folyamattámogatás és HR fókusszal pozícióba debreceni munkavégzésre!
Jelentkezés módja
Önéletrajzos jelentkezést fizetési igény megjelölésével a lenti "Jelentkezem" gombra kattintva várjuk. Kérjük, hogy tüntesse fel a megpályázott pozíció nevét Adminisztratív asszisztens (folyamattámogatás és HR fókusszal)