Diákmunka - GBS HR gyakornok
- Személyügyi adminisztráció: munkaügyi dokumentumok előkészítése, személyi anyagok naprakészen tartása lefűzés, archiválás, szkennelése, személyügyi ...
megnézem
- Személyügyi adminisztráció: munkaügyi dokumentumok előkészítése, személyi anyagok naprakészen tartása lefűzés, archiválás, szkennelése, személyügyi ...
megnézem
Munkavállalókkal való kapcsolattartás – problémák kezelése, dokumentumok rendszerezése Betegpapírok adminisztrációja/összegyűjtése és továbbítása ...
megnézem
Toborzás-kiválasztási folyamatban való aktív részvétel Interjúk szervezése és kapcsolattartás a jelöltekkel Általános adminisztrációs feladatok ...
megnézem
HR adminisztrációs feladatok ellátása Tolmácsolás külföldi munkavállalóink részére Irodai teendők ellátása scannelés, dokumentumok összefűzése ...
megnézem
A pályázók nyomonkövetési rendszerének karbantartása HR érdekcsoportoktól beérkező e-mailek figyelemmel kísérése Támogatás az interjúk ütemezésében ...
megnézem
Telefonos előszűrések lebonyolítása Jelöltek nyelvi készségeinek tesztelése Interjúk szervezése HR osztály munkájának segítése
megnézem
Toborzásban való részvétel Irodai adminisztratív feladatok ellátása Álláshirdetések, pályázatok elkészítése, posztolása Potenciális jelöltekkel ...
megnézem
Toborzásban való aktív részvétel HR osztály támogatása Adminisztratív feladatok
megnézem
Rendszeres kapcsolattartás a partnerekkel, diák, kismama és nyugdíjas jelentkezőkkel, oktatási intézményekkel Hirdetések feladása Toborzás-kiválasztási ...
megnézem
Toborzásban való részvétel Irodai adminisztratív feladatok ellátása Álláshirdetések, pályázatok elkészítése, posztolása Potenciális jelöltekkel ...
megnézem
Tréningek adminisztrációjának támogatása Riportok készítése adatvizualizációs rendszerben és Excelben PPT-k készítése
megnézem
Irodai munkád során számítanak a segítségedre a HR kontrolling, a képzésszervezési és a koordinációs feladatok ellátásában Részt veszel ...
megnézem
A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.