Irodavezető állások Dunakeszi kistérség

Magyarország , Pest megye , Dunakeszi kistérség 21 állás - összegyűjtöttük a nagy állásoldalak összes találatát
Irodavezető (Gazdasági Irodavezető – pénzügy fókusz, belváros)

Hosszútávra keressük saját csapatunkba új irodavezetőnket, aki szívesen csatlakozna 20 fős irodánkhoz– annak gazdasági mozgatórugójaként! Cégünk ...

Zala vármegyePest megye
Front office manager

Folyamatosan bővülő csapatunkba front office managert keresünk. Feladatok: A front office munkájának szervezése, havi beosztások elkészítése ...

Pest megye
Office manager

Aktívan támogatja új irodai létesítmények létrehozását Magyarországon, beleértve a megfelelő irodahelyiségek bérlését, beleértve az informatikai, ...

Pest megye
Office Manager

Recepció vezetése – látogatók és hívások fogadása Iratkezelés bejövő és kimenő levelek, dokumentumok vezetése, iktatása Bérleti szerződések és ...

Pest megye
Cargo Operációs Iroda Vezető Helyettes

Az új belépők tájékoztatása és beilleszkedésükben való aktív részvétel. Ellenőrzések napi szintű elvégzése a belső szabályzatnak megfelelően. ...

Pest megye
Assistant Front Office Manager

Welcome and acknowledge all guests according to hotel standards Anticipate and address guests’ service needs Process guest check- ...

Pest megye
Irodavezető

Vezérigazgató és a felsővezetés munkájának napi segítése, titkársági feladatok ellátása Táblázatok, kimutatások elkészítése vagy azokról egyeztetés ...

Pest megye
Irodavezető

Ezt a munkakört neked találtuk ki, ha: Te szeretnél lenni az a kollégánk, aki irodánk számára teljes körű ...

Pest megye
Irodavezető

Irodavezetőként fő feladatod a cégcsoport egységeinek háttértámogatása. Te vagy a felelős a biztonságos üzemeltetés megteremtéséért, az előírások ...

Pest megye
Office manager

Az alábbi feladatok várnak rád: Postázáshoz kapcsolódó feladatok: érkező levelek átvétele, iktatása, szkennelés, kimenő levelek kezelése Adminisztátori ...

Pest megye
Training coordinator / office manager

If you are highly organised, detail-oriented, have extensive administrative experience, can work in a team and have great ...

Pest megye
Irodavezető Gazdasági Irodavezető – pénzügy fókusz, belváros

Bejövő számlák nyilvántartása, iktatása, ellenőrzése, határidőre történő utalásra előkészítése Vevő számára számlák kiállítása, kifizetések nyomonkövetése ...

Pest megye
Irodavezető

A vezető és a nemzetközi osztály mindennapi munkájának támogatását.Adminisztratív és asszisztensi feladatok ellátását. Belső és külső kommunikáció ...

Pest megye
1 2 »