A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.
Üzem és a vevő közötti kapcsolattartás reklamáció vagy minőségi kérdés esetén Korrekciós intézkedések kezdeményezése, koordinálása és nyomon ...
Vevői, illetve cégen belüli reklamációk felügyelete, kezelése, problémamegoldó akciók nyomon követéseProblémamegoldásban való aktív részvétel, ...
Tervezési és fejlesztési folyamatok felügyelete, hibalehetőségek kizárása és kockázati tényezők csökkentése Javító intézkedések értékelése és ...
Recruit, train and develop Quality organization as to meet all launch gateways and milestones. Work directly with our ...
A garanciális vevői reklamációkkal kapcsolatos KPI-ok elérésére való törekvés, eltérés esetén a területre vonatkozó korrekciós intézkedésekben, ...
a garanciális vevői reklamációkkal kapcsolatos KPI-ok elérésére való törekvés, eltérés esetén a területre vonatkozó korrekciós intézkedésekben, ...
Kapcsolattartás a vevőkkel és beszállítókkal Beszállítói elsőminták értékelése és dokumentálása Beszerzett termékekhez tartozó ellenőrzés tervek ...
Álmai állásához magabiztos nyelvtudásra van szükség? A siker garantált, ha itt tanul nyelvet. Megnézem »