Feladatok

  • Rendszeres kapcsolattartás a cseh, szlovák, osztrák cégeink pénzügyi szolgáltatóival (bankok és könyvelő irodák)
  • Könyvelési anyagok előkészítése, számlázási folyamatok lebonyolítása, a csomagfeladástól kiszámlázásig
  • Adatszolgáltatás a könyvelő partner felé
  • Vevői számlák kiküldése, előlegek kezelése, követése, számlafogadási rendszerek kezelése, beszállítói számlák kezelése, pénzügyi kimutatások, cash-flow előkészítés
  • Kintlévőségek kezelése, befizetések nyomon követése, valutaváltási igény kezelése
  • Megrendelési állományok kezelése, határidők nyomon követése, adatszolgáltatás belső kérésre vagy a partnerek felé
  • Vevői megrendelések, szerződések adminisztrálása, különös tekintettel a pénzügyi előírásokra
  • Ügyvezető munkájának támogatása, jellemzően adminisztratív és szervezési témákban
  • Ügyvezetői döntéselőkészítő anyagok összeállítása (Pl: ajánlatok bekérése, kiértékelése)
  • Vezetői számviteli kimutatások készítése, és bizalmas pénzügyi feladatok elvégzése, döntés előkészítés
  • Vezetői prezentációk és üzleti összefoglalók készítése
  • Megbeszélés emlékeztetők készítése, ügyvezető által kiadott feladatok rögzítése, nyomon követése
  • A vállalatirányítási rendszer pénzügyi területéhez kapcsolódó fejlesztési igényeinek továbbítása
  • Egyéb irodai- és a vezetői csapatot támogató adminisztratív és szervezési feladatok

Elvárások

  • Minimum 3 év hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
  • Felsőfokú végzettség
  • Naprakész pénzügyi ismeretek
  • Tárgyalóképes angol nyelvtudás
  • Dinamikus, proaktív, magabiztos személyiség
  • Jó szervező és problémamegoldó készség
  • Precizitás
  • Erős kommunikációs készség
  • Támogatói attitűd

Előnyt jelent

  • Big4, Fintech, informatikai cégnél szerzett tapasztalat
  • Felsőfokú pénzügyi végzettség

Amit kínálunk

  • Változatos, kihívást jelentő feladatkör
  • Versenyképes bér
  • Rendszeres home office lehetőség
  • Tanulási lehetőség
  • Modern és kényelmes irodai környezet
  • Munka magánélet egyensúly
  • Hosszú távú karrierlehetőség

Munkahelyi extrák

  • Céges étkező
  • Zuhanyzási lehetőség
  • Céges rendezvények
  • Kerékpártároló
  • Parkoló
  • Ingyen kávé, üdítő

Céginformáció

A Component csoportban ötvenen dolgozunk és kollégáink nagy része hosszú évek óta velünk van. Elég vegyesen vagyunk korban és ennek minden előnyét élvezzük. A vállalkozás több mint 30 éves múltra tekint vissza. Rendelkezünk a Dun & Bradstreet AAA minősítésével és a BÉT 50-es listáján is helyet kaptunk a KKV szegmensben. A cég vezetői agilis, újító és rendkívül felkészült szakemberek, mind üzleti, mind mérnöki szempontból.
A magas szakmai színvonal mellett a kiváló belső és külső együttműködés is szívügyünk. Rendszeresen dolgozunk rajta, hogy jobbak legyünk!

Jelentkezés módja

Csatlakozz most a jelentkezem gombra kattintva és légy részese a sikereinknek !

JELENTKEZEM