Feladatok

  • vevői reklamációk felvétele, adminisztrációja és kezelése;
  • jóváíró számlák és termékpótlások készítése és ügyfelekhez történő kiküldése;
  • visszáruzott termékek minőségi és mennyiségi vizsgálata, adminisztrálása, raktáron belüli elkülönítése;
  • időszaki jelentések készítése felmerült reklamációkról;
  • napi kapcsolattartás a fuvarozással és az értékesítői csapattal

Elvárások

  • középfokú végzettség;
  • felhasználó szintű számítógépes ismeretek (Word, Excel);
  • precizitás;
  • jó konfliktuskezelő és stressz tűrő képesség;
  • kiváló kommunikációs készség;
  • SAP ismeret előny

Amit kínálunk

  • szakmai fejlődési lehetőség;
  • összetartó csapat;
  • hosszú távú, megbízható, munkahely
  • X. kerületi munkavégzés
  • munkakezdés 2024.07.01

Munkahelyi extrák

  • Céges étkező
  • Céges rendezvények

Jelentkezés módja

Amennyiben felkeltettük érdeklődését, várjuk fényképpel ellátott önéletrajzát bérigény megjelölésével a „Jelentkezem” gombra kattintva!
Cégnév: Bellis Egészségtár Kft.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
FRISS HASONLÓ ÁLLÁSOK
E-MAILBEN

A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.

HASONLÓ ÁLLÁSOK