az ügyfélszolgálati rendszerbe vagy egyéb kommunikációs csatornákon beérkező megkeresések fogadása, telefonhívások, e-mailek, chatbot üzenetek és a felmerülő problémák kezelése
teljeskörű reklamációkezelés (pl.: csomagkeresés, csomaghiány ügyintézése, futárrendelés stb.)
megrendelések felvétele (telefonon, faxon, e-mailben, személyesen és egyéb kommunikációs csatornákon) és rögzítése, továbbá függő rendelések kezelése, nyomon követése, visszaigazolása
szállítási problémák intézése
számlázási feladatok ellátása
munkájához kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása, riportok készítése
Elvárások
minimum középfokú végzettség
felhasználói szintű MS Office számítógépes ismeretek
kiváló kommunikációs készség
precíz, felelősségteljes, önálló munkavégzés
Előnyt jelent
hasonló területen szerzett tapasztalat
Microsoft Excel magas szintű ismerete
angol nyelv ismerete
Amit kínálunk
versenyképes bérezés és kafetéria, ¼ éves prémium
kiváló munkakörülmények, családias hangulat
karrierlehetőség
Jelentkezés módja
A pályázatokat fényképes önéletrajzzal és bruttó bérigény megjelölésével várjuk.