Feladatok

  • kapcsolattartás partnerekkel, végfelhasználókkal, munkatársakkal
  • az ügyfélszolgálati rendszerbe vagy egyéb kommunikációs csatornákon beérkező megkeresések fogadása, telefonhívások, e-mailek, chatbot üzenetek és a felmerülő problémák kezelése
  • teljeskörű reklamációkezelés (pl.: csomagkeresés, csomaghiány ügyintézése, futárrendelés stb.)
  • megrendelések felvétele (telefonon, faxon, e-mailben, személyesen és egyéb kommunikációs csatornákon) és rögzítése, továbbá függő rendelések kezelése, nyomon követése, visszaigazolása
  • szállítási problémák intézése
  • számlázási feladatok ellátása
  • munkájához kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása, riportok készítése

Elvárások

  • minimum középfokú végzettség
  • felhasználói szintű MS Office számítógépes ismeretek
  • kiváló kommunikációs készség
  • precíz, felelősségteljes, önálló munkavégzés

Előnyt jelent

  • hasonló területen szerzett tapasztalat
  • Microsoft Excel magas szintű ismerete
  • angol nyelv ismerete

Amit kínálunk

  • versenyképes bérezés és kafetéria, ¼ éves prémium
  • kiváló munkakörülmények, családias hangulat
  • karrierlehetőség

Jelentkezés módja

A pályázatokat fényképes önéletrajzzal és bruttó bérigény megjelölésével várjuk.

JELENTKEZEM