Csatlakozz partnerünk csapatához, ahol a precizitás, az innováció és a minőség iránti elkötelezettség a mindennapok része!

Ebben a pozícióban kulcsszerepet vállalhatsz vevőink elégedettségének biztosításában, a gyártási és minőségügyi folyamatok fejlesztésében, valamint az új termékek sikeres piacra vitelében. Ha számodra a kihívások motivációt jelentenek, és szívesen dolgozol együtt nemzetközi ügyfelekkel, nálunk a helyed!


Feladatok / Tasks

  • Vevői reklamációk kezelése az 8D elv szerint, a kapcsolódó folyamatok nyomon követése és folyamatos fejlesztése.

  • Új termékbevezetések és termékáthelyezések támogatása, PPAP-dokumentáció elkészítése és jóváhagyása.

  • A vevői reklamációkkal kapcsolatos intézkedésekből adódó FMEA-frissítések végrehajtása.

  • Vevői reklamációkhoz kapcsolódó projektek és akciótervek készítése, nyomon követése, aktualizálása.

  • Kapcsolattartás a vevőkkel termékminőségi problémák esetén, aktív részvétel vevői látogatásokon, auditokon és kiértékeléseken.

  • Hibaanalízis elvégzése ismert hibaanalitikai eszközökkel, helyesbítő és megelőző intézkedések definiálása, bevezetése és nyomon követése.

  • Vevői és belső folyamat-auditokra való felkészülés, részvétel és auditok vezetése.

  • Kimutatások készítése a vezetőség számára.


Amit nyújtunk / Offer

  • Bejárási támogatás

  • Éves bónusz

  • Folyamatosan fejlődő környezet

JELENTKEZEM