Feladatok

Ügyvezető Asszisztenst keresünk – Légy Te a szervezés és koordináció mestere! 
 
Olyan szakembert keresünk, aki nem csupán támogatja a cégvezetést, hanem valódi motorja a szervezet gördülékeny működésének. Ha kiválóan kezeled az adminisztratív rendszereket, szívesen szervezel és koordinálsz, miközben szereted a kihívásokat és a multitasking munkavégzés sem okoz gondot, akkor ez a pozíció neked szól! 
 
Miért minket válassz? 
Egy dinamikusan fejlődő kis- és középvállalkozás vagyunk, ahol fontos számunkra a rendszerszemlélet, a hatékonyság! A csapatmunka nemcsak érték, hanem mindennapunk fontos része. Közvetlenül támogatod a cégvezetést, miközben kulcsszerepet töltesz be a projektek időben és magas minőségben történő megvalósításában. 

A Te feladataid lesznek: 

  • Adminisztratív és szervezési feladatok teljes körű ellátása: dokumentumkezelés, naptárkezelés, jelentéskészítés 
  • Projektek és feladatok kontrollja, határidők követése, az elvárt minőség biztosítása 
  • Belső kommunikáció irányítása a vezetőség és a munkatársak között 
  • HR-adminisztráció és munkaszerződések kezelése 
  • Toborzás, interjúk szervezése és a csapatépítő folyamatok támogatása 
  • Cégkultúra fenntartása, elégedettségi felmérések és belső rendezvények lebonyolítása 
  • MICROSOFT 365 rendszerek magabiztos használata a napi feladatokban 
  • Szerződéskezelés (munkaszerződések, beszállítói szerződések, egyéb partnerek) 
  • Cégvagyon és ingatlanok adminisztrációja 

Elvárások

Téged keresünk, ha... 

  • Kiemelkedő adminisztrációs készségekkel rendelkezel és szeretsz rendszerekben gondolkodni 
  • Erős szervezési és koordinációs képességeid vannak, és szereted, ha minden határidőre elkészül 
  • Problémamegoldó készséged kifinomult, és önállóan is magabiztosan hozol döntéseket 
  • Kiváló multitasking képességed van, akár több projektet is képes vagy egyszerre menedzselni 
  • HR-területen intuícióval és jó kommunikációs készséggel rendelkezel 
  • Proaktív vagy, nem félsz új megoldásokat javasolni és megvalósítani 
  • Tárgyaló szintű angol nyelvtudás
  • Minden nappal buzogjon benned a stratégia megvalósítása iránti hajlandóság.

Előnyt jelent

  • Hasonló területen szerzett tapasztalat
  • MICROSOFT 365 rendszerek magabiztos használata a napi feladatokban 
  • HR-adminisztrációs tapasztalat
     

Amit kínálunk

Mit kínálunk? 

  • Hosszú távú, stabil munkalehetőség egy támogató és inspiráló környezetben 
  • Szakmai fejlődési lehetőség, képzések és továbbképzések támogatása 
  • Nemcsak a feladatodat vesszük komolyan, hanem azt is, hogy jól érezd magad nálunk - nemcsak a munkádért, hanem a szakértelmedért is megfizetünk. Az alapbéren felül bónusz is jár.
  • Rugalmasság a munka-magánélet egyensúlyának fenntartásához 
  • Motivált csapat, amelyben értékelik a proaktív hozzáállást és a kreatív megoldásokat 

Munkahelyi extrák

  • Céges étkező
  • Parkoló
  • Ingyen kávé, üdítő

Céginformáció

Cégünk, az Unisec professzionális nyílászárók vezető magyarországi forgalmazója. A palettánkba tartoznak biztonsági bejárati ajtóktól; a fa, műanyag és fém homlokzati nyílászárókon; garázskapukon és a beltéri ajtókon át a redőnyzetekig és egyéb kiegészítőkig minden. Cégünk tehát mindennel foglalkozik, ami nyílászáró! Jelenleg olyan tehetséges és elkötelezett értékesítőket keresünk, akik segítenek népszerűsíteni termékeinket és növelik az értékesítésünket az ország egész területén.
  
Csatlakozz hozzánk, és legyél részese egy olyan csapatnak, ahol a lehetőségek határtalanok, és a sikerek mindennaposak.
Az Unisec számára nem csupán értékesítésről van szó, hanem egy olyan életre szóló kalandról, ahol a kitartás, a kreativitás és az elszántság mindenek felett áll.
Ha úgy érzed, hogy képes vagy átlépni a határaidat és vállalnád az kihívást, küldd el önéletrajzod és motivációs leveled a nettó bérigényed megjelölésével most és csatlakozz hozzánk a siker útján!

EGYÉB:

  • jelentkezés módja: CV – NETTÓ BÉRIGÉNY
  • nyelv: magyar, angol
  • kezdési időpont: azonnal
  • munkaidő: 09:00 – 18:00 
  • helyszín: Budapest, XIII. kerület

 

JELENTKEZEM