A BRFK XII. kerületi Rendőrkapitányság vezetője
felvételt hirdet rendvédelmi igazgatási alkalmazott jogviszonyba

 

Hivatala

állományába

 

ügykezelő

beosztás betöltésére

 

A jogviszony jellege és időtartama: rendvédelmi igazgatási szolgálati jogviszony határozatlan

 

A szolgálatteljesítés helye:               1122 Budapest, Maros utca 3-5.

 

Besorolási osztály:                            „A”

 

Ruhanorma:                                     polgári

 

Szolgálatteljesítési időrend:            hivatali munkarend

 

Illetmény: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának szolgálati jogviszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvény, illetve a belső szabályzó szerinti közös megegyezés alapján.

 

A beosztásba tartozó lényeges feladatok:

 

  • a szervhez beérkezett küldemények átvétele, érkeztetése, felbontása, a postabontási adatok rögzítése, a címzetthez vagy a jogosult személyhez történő továbbítása,
  • az iratok iktatása,
  • a központi irattár kezelése,
  • a másolatkészítési szabályzatban meghatározott feladatok végrehajtása,
  • az elektronikus irattá alakított papíralapú küldemények tárolása, megsemmisítése,
  • nem rendezett érkeztető számok ellenőrzése, a szükséges ügykezelői művelet végrehajtása,
  • szükség esetén, azonos munkakörben dolgozó munkatárs helyettesítése.

 

A beosztás betöltésének feltételei:

 

  • magyar állampolgárság,
  • cselekvőképesség,
  • büntetlen előélet,
  • nem áll fegyelmi, méltatlansági vagy büntetőeljárás hatálya alatt,
  • egészségi alkalmassági követelményeknek való megfelelés,
  • a beosztáshoz előírt képesítési előírásnak való megfelelés, amely a belügyminiszter irányítása alatt álló rendvédelmi feladatokat ellátó szerveknél a rendvédelmi igazgatási szolgálati jogviszonyban foglalkoztatottak által betölthető munkakörökről és az azok betöltéséhez szükséges képesítési követelményekről szóló 15/2019. (III.11.) ORFK utasításban foglaltak szerint: középfokú végzettség.

 

A jelentkezés elbírálásánál előnyt jelent:

 

  • a RobotZsaru integrált ügyviteli, ügyfeldolgozó és elektronikus iratkezelő rendszer ismerete és alkalmazása;
  • adminisztrációs munkakörben szerzett tapasztalat.

 

Elvárt kompetenciák:

 

  • precíz, felelősségteljes munkavégzés;
  • terhelhetőség;
  • megbízhatóság;
  • magas szintű együttműködési készség;
  • önálló munkavégzés.

 

A jelentkezés benyújtási határideje: 2025. 12. 31.

 

A beosztás legkorábban 2026. január 01. napjától tölthető be.

 

A jelentkezésnek tartalmaznia kell:

 

  • a részletes szakmai önéletrajzot;
  • a végzettséget igazoló okiratok másolatát;
  • motivációs levél (bérigény megjelöléssel);
  • nyilatkozatot arról, hogy a jelentkező hozzájárul a felvételi anyaga tartalmának és személyes adatainak az elbírálásban részt vevő személyek általi megismeréséhez.

 

A jelentkezés benyújtható:

 

elektronikusan: Terjék László r. őrnagy, rendőrségi főtanácsos, hivatalvezető részére, [email protected] e-mail címre;

 

postai úton: BRFK XII. kerületi Rendőrkapitányság Hivatal, 1122 Budapest, Maros utca 3.-5.;

 

személyesen: BRFK XII. kerületi Rendőrkapitányság Hivatal, 1122 Budapest, Maros utca 3.-5.

 

A felhívással kapcsolatban érdeklődni lehet:

 

A munkakörrel kapcsolatban további tájékoztatást Terjék László r. őrnagy, rendőrségi főtanácsos, hivatalvezető ad hivatali munkaidőben a 06 1 457 5665-ös városi telefonszámon vagy az 52-123-as BM melléken, illetve a [email protected] e-mail címen.

 

A jelentkezések elbírálásának módja:

Az önéletrajz alapján a feltételeknek való megfelelés esetén telefonon történő kapcsolatfelvétel személyes meghallgatás céljából.

 

JELENTKEZEM