Feladatok
- Beérkező megrendelői telefonhívások fogadása és kezelése
- Szolgáltatásunk értékesítése
- Árajánlatok készítése
- A cég képviselete a szolgáltatás teljesítése során felmerülő kérdésekben
- A kapcsolódó nyilvántartási rendszerek kezelése, adatszolgáltatás
- Meglévő ügyfélkörünk igényeinek kiszolgálása, ügyfél elégedettség növelése
- Beérkező ügyfélmegkeresések alapján sikeres értékesítés
- Szükség szerint fuvarszervezés, a gépjárművezetők telefonos irányítása
Fontos tudnod, hogy:
A munkában kiemelt szerepet kap a telefonos kapcsolattartás, ezért olyan Kollégát keresünk, aki nem idegenkedik a munkavégzés ezen formájától.
Értékesítési tevékenységünk nem hideghívások segítségével történik, hanem meglévő ügyfélkörünk, vagy hirdetéseink alapján beérkező ügyfélkezelés a legfőbb feladat.
Elvárások
- Jó kommunikációs készség (szóban és írásban egyaránt)
- Jó szervező- és problémamegoldó készség
- Nagyfokú precizitás
- Ügyfélközpontúság
Előnyt jelent
- Híváskezelési gyakorlat, telefonos szolgáltatás értékesítési tapasztalat előnyt jelent
- Budapest és az agglomeráció városismerete, jó tájékozódás
- Tapasztalat fuvarszervezés és/vagy telefonos szolgáltatás értékesítés terén
Amit kínálunk
- Versenyképes jövedelem
- Stabil hátterű, folyamatosan fejlődő cég, jó hangulatú csapat
- Hosszútávú munkalehetőség, kiszámítható jövő.
- Modern, kényelmes iroda, tömegközlekedéssel is jól megközelíthető, frekventált helyen
- A pozíció betöltéséhez nem szükséges angol nyelvtudás