Ügyfélkapcsolat menedzser@Sofőrhívó Állás leírása: Ismered a Sorőrhívó app-ot? Most az egyik legnépszerűbb e téren működő hazai alkalmazás háttércsapatához csatlakozhatsz! Munkád felét ügyfélkommunikáció teszi ki: hívásokat kezelsz mind a szerződött partnerek, mind a sofőrhívó szolgáltatást igénybe vevők irányába. Te méred fel, elégedettek voltak-e a minőséggel és ha indokolt, mely ponton érdemes fejleszteni az appot vagy a szolgáltatásokat. Szakmai ismeretek: Fejlett kommunikációs képesség (****), Logikus gondolkodás (*****), Tapasztalat CMS rendszerekkel (***), Ügyfélszolgálati tapasztalat (****), Megbízható (*****) Emberi tulajdonságok: Ügyfélbarát attitűd, Jó problémamegoldó képesség, Megbízható és felelősségteljes, Könnyen teremts kapcsolatokat, Fontos a pontosság Végzettség: Marketing és Kereskedelem(Középfokú végzettség)), Informatika(Középfokú végzettség)) Nyelvtudás: Angol(Társalgási szint)) Feladatok: a szerződött 15-20 partnerrel hívásokat folytatsz és rögzíted a CRM-ben ezek eredményét,, Te figyeled a szerződött partnerek fedezeti hitelességét, jelzed, ha gond van,, teszteled az app fejlesztési újításait, és ezeket dokumentálod,, admin felületeket kezelsz, felhasználói útmutatókat csinálsz, adminisztrálsz, közvetlenül az ügyvezető jobb kezeként sok fontos folyamatfejlesztési munkába is besegítesz, A cégről Termékünkről: Sofőrhívó alkalmazás - cégeknek,magánszermélyeknek A Sofőrhívó annak érdekében jött létre, hogy - a sofőrszolgálatok a felhasználók által objektíven összehasonlíthatók legyenek; - ne kelljen órákat várni, hogy a sofőrsegély megérkezzen; - mobilon keresztül pár kattintással tudjunk sofőrszolgálatot hívni; - ne kelljen ismerős ismerősétől sofőrsegély telefonszámot kapni, - tájékozódjunk, hogy valóban nem egy túlárazott szolgáltatást használunk. Missziónk: A Sofőrhívó annak érdekében jött létre, hogy a sofőrszolgálatok a felhasználók által objektíven összehasonlíthatók legyenek; ne kelljen órákat várni, hogy a sofőrsegély megérkezzen; mobilon keresztül pár kattintással tudjunk sofőrszolgálatot hívni; ne kelljen ismerős ismerősétől sofőrsegély telefonszámot kapni, tájékozódjunk, hogy valóban nem egy túlárazott szolgáltatást használunk.