Feladatok

  • titkársági, szervezési és asszisztensi feladatok ellátása
  • az ügyvezetők és kollegák munkájának segítése
  • bejövő és kimenő telefonhívások, e-mailek, postai küldemények kezelése
  • az iroda napi működésének segítése és menedzselése (irodaszerek,futár,csomagküldés)
  • könyvelési anyagok összeállítása és továbbítása
  • egyéb adminisztrációs feladatok ellátása

Elvárások

  • alapfokú pénzügyi ismeretek
  • jó kommunikációs készség, írásban és szóban egyaránt
  • rugalmasság, dinamizmus, terhelhetőség
  • Microsoft Office, különösen az Excel,Word, Outlook magabiztos használata 
  • talpraesett, magabiztos hozzáállás, jó szervező- és kommunikációs készség
  • önálló munkavégzés
  • „B” kategóriás jogosítvány
  • saját autó

Előnyt jelent

Vecsés és vonzáskörzetében élő lakos

Amit kínálunk

  • főállású munkakör, teljes munkaidő
  • hosszú távú álláslehetőség egy stabil családi vállalatnál
  • fiatalos, támogató, lendületes csapat

JELENTKEZEM